Siis se mikä ennen oli Costa Del Sol.
Vettä riittää. Moottoriteistä puuttuu pätkiä, vuorille teistä on osa poikki ja joissakin mennään yhtä kaistaa. Mersuja, voortteja ja jääkaappeja tullu merelle asti pitkin jokia.
Kevät ainakin 2 kuukautta myöhässä normaalia. Viimevuonna tammikuun lopulla vuoret valkosenaan mantelinkukkaa, peruna kukinnalla jne.
Nyt ei manteli ole vielä herännyt ja pottumaat on savella.
Katastrofi paikallisille.
Talot kaikki märkiä ja homeessa.
Mullakin oli pihassa kaksi uima-allasta. Toisessa nurmikkopohja, toisessa laatta.
Tähän aikaan vuodesta pitäs olla 5 sadepäivää kuukaudessa. Nyt on tullu 3 kuukautta putkeen vettä, muutama aurinkopäivä välillä mutta vettä on tosi paljon. Ja sortumia. Ja mutavyöryjä.
Parempi silti 15 astetta ja vettä kun tää Suomen siperia-simulaattori.