Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Barcelona camping

SEPPÄLÄ JARMO 23.2.2010 19:34

Hei! Onko kukaan käynyt Barcelonan pohjoispuolella olevalla Barcelona camping-alueella Matarossa? Matkaa Barcelonaan on vain n.25-30km ja kesäkuussa pitäisi olla vielä ilmainen bussikuljetus Barcelonaan. Netissä paikka näyttää ihan kelvolliselta eikä lentokoneetkaan herätä aamulla kuten Tres Estrellas cämppärillä. Olisi kiva kuulla,jos jollain olisi omakohtaisia kokemuksia alueesta. Etenkin kiinnostaa kuinka helppoa on kulkeminen Barcelonaan ja takaisin alueelle, camping bussilla tai julkisilla kulkuneuvoilla?

AUVINEN AHTI 3.3.2010 18:19

Hei Viime kesänä kävimme. Saavuimme 30.7 ja matkaa jatkoimme 5.8. Täyttä oli, mutta kun saavuimme hyvissä ajoin mahduimme sisään. Leirintäalueen bussilla juna asemalle ja siitä junalla keskustaan. Homma toimi kohtuu hyvin, muutaman kerran jouduttiin paluumatkalla hieman bussia odottelemaan. Sama bussi vei myös rannalle. Leirintäalueen kohdalla ei ole uimarantaa, vaikka alue onkin aivan rannan tuntumassa. Ainoastaan vilkas rantatie erottaa alueen kivisestä rannasta. Siisti alue, kaikki tarvittavat palvelut (suihkut, pyykinpesukone, ravintola, pieni kauppa jne.) löytyy. Kohtuullisen kallis paikka, noin 50 euroa yö, kahdelta aikuiselta, vaunulta ja henkilöautolta, sähkö sisältyi hintaan.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.