Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Kesäkuussa 2010 eteläruotsiin vaunulla

NIKKILÄ SAMI 21.2.2010 20:18

Terve!

Ensimmäistä reissua rajojen ulkopuolelle olisi tarkoitus yrittää ensikesänä. Pääkohde on Karlskronan ympäristö, josta löytyy sukulaisia. Onko Ruotsissa jotain "sudenkuoppia", joita pitäisi tietää ja onko hyviä suosituksia leirintäalueista? Kiitos vinkeistä jo etukäteen!!!

RAUTIAINEN KARI 22.2.2010 19:50

Eipä siellä kummempia sudenkuoppia, mutta meidän turhan sinisilmästen suomalaisten on otettava huomioon se että siellä jo pitää pikkasen tarkemmin kattoa kalustonsa perään.

Ei kummempaa kun maalaisjärjellä ja ajatuksella kattelee pikkasen epäluulosemmin kun turengissa tarttee. Tai tohmajärvellä.

LAHTINEN ERKKI 22.2.2010 22:15

Helpommin pääsee liikenteeseen mukaan kun aloittaa matkan Kapellskäristä rauhallisilta maalaisteiltä.Ei tarvitse heti sulloutua Tukholman liikenteeseen vaunun kanssa. Muutoin liikenne kaikkialla hyvin rauhallista.

LAHTI ANTTI 22.2.2010 22:45

Tuossa muutama linkki leirintäalueista Ruotsin puolelle.

http://www.husvagnochcamping.se/campingkatalogen/

http://www.eurocampings.net/fi/eurooppa/ruotsi/

LINDBLOM ALF 23.2.2010 08:18

Eteläruotsin länsirannikko on heinäkuun puolestavälistä elokuun loppuun aika ruuhkainen, leirintäalueet, varsinkin hyvillä paikoilla, täynnä. T. Alf

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.