Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
LÄHDESMÄKI RISTO 31.1.2010 08:09

Vielä oli Esnan keidas paikoillaan viime viikonloppuna, lunta pihalla puolimetriä eikä viitsitty ryhtyä lumitöihin joten mentiin naapurikylään toisen Jaakon luokse. Pakkasta lauantain ja sunnuntain välisenä yönä 31 astetta. Hyvin tarkeni autossa nukkua mutta ulkona ei kovin kauaa viitsinyt palella. Ensi kesänä täytyy mennä uudestaan kunhan on leirintäalue auki.

RAUTAVUORI JORMA 31.1.2010 20:44

Olipas hyvä kun kerroit olosuhteet, meinattiin juuri huomenna tulla sinne! Taidetaan kumminkin pysyä täällä Agadirin tienoilla, lämpötila tänään päivällä 26 astetta. No eihän se elämisen laatu ole lämpömittarista kiinni, terveisiä sinne, missä sitten Esna lieneekin, ei hajuakaan!

AHONEN KAI 31.1.2010 21:00

http://www.esnankeidas.com/

Kiva paikka keskellä eestiä, huhtikuun loppupuolella mekin tosin vasta sinne.

Huomenna mennään katselemaan Massan häkkiä ja rantoja.

RAUTAVUORI JORMA 31.1.2010 21:07

Missä Massan häkki ja rannat?

AHONEN KAI 31.1.2010 22:08

Massa on rannassa Inezganen ja Tiznitin puolen välin maissa, ei muuta havaintoa, Mervi ja Markus antoivat vinkin siellä A Parcissa.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.