31.12.2009 11:50
31.12.2009 16:20
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Moi kaikki! Ollaan emännän kanssa lähdössä kohti Calahondaa Espanjaan. Mitäs reittiä olette yleensä ajelleet. Meinaan vaan, että kannattaako vältellä maksullisia moottoriteitä? Mites Andorrassa käynti näin tammikuussa?
Yöpymisiä varten posti toi jo Reisemobilin Stellplatz-katalogin, jossa niitä näyttää olevan lähes siellä täällä.
Alkumatkan ajelemme Saksassa kun pitää käydä ystäväpariskunnalle Frankfurtin eteläpuolelle viemässä hiemän poroa, leipäjuustoa yms.
Onko muuten kukaan antanut Saksassa suomeen rekisteröityä vanhaa autoansa vaihdossa? Maksaako ne mitään? Meillä kun alkaa autokuume poltella ja keväällä voitais vaihtaa.
87374 Timo
"Onko muuten kukaan antanut Saksassa suomeen rekisteröityä vanhaa autoansa vaihdossa? Maksaako ne mitään?"
Kovin vanhaa autoa ne ei ota ilmaiseksikaan, ja uudemmistakin hyvittävät aika huonosti, itse tarjottiin edelliskeväänä 2001 mallista ja joko ei kelvannut ollenkaan tai olis hyvitetty vaan jotain.
2006 mallisestakaan ei vaihdossa viime keväänä olisi sitä vertaa saanut, että olisi viitsinyt lahjoittaa.
Keväällä taas uusi kierros.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.