Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
KUJANPÄÄ MARKKU 26.12.2009 17:23

Rakkaan avokkaani kanssa lennän Brasiliaan pariksi viikoksi 4/1-10.

PITKÄAHO JUKKA 26.12.2009 18:22

hyvää matkaa vaan mutta varo niitä kroktiiliä niillä on pitkä häntä.

KUJANPÄÄ MARKKU 26.12.2009 18:37

Krokot ei musta tykkää, senverran paha oon.

NYYSSÖNEN KAJ 26.12.2009 19:54

Vaimon kannalta brasilialainen rantakäärme on vaarallisempi, niillä on liukas häntä;)

VIITALA RISTO 26.12.2009 20:21

Onko jotakin sukua Vällykäärmeelle...?

KUJANPÄÄ MARKKU 31.12.2009 12:06

Kait niillä kärmeksillä silmät on.

NYYSSÖNEN KAJ 31.12.2009 19:42

Nyt Markku päästit pahan ....

RAUTIAINEN KARI 31.12.2009 23:21

Hyvää reissua Kujis ja Ulpu !

HÄNNINEN JUKKA 1.1.2010 09:39

Vaya con yourselves ! May lycka follow ihnen auf die Reise !

KUJANPÄÄ MARKKU 17.1.2010 19:23

Terveisia Brasseista. Tama on elamaa ja erotiikkaa. Lampo kolkytneja ja sillai. Huomenna kotimatkalle. Tsau!

NYYSSÖNEN KAJ 19.1.2010 10:21

Hoiteliko rantakäärmeet tuon erotiikkapuolen?

Algarvestakaj

LIIMATAINEN HANNU 19.1.2010 10:51

Onks Kujis sellanen, Kajtsu?

KUJANPÄÄ MARKKU 19.1.2010 17:11

Hyvänä Lyytiäni pidin eikä rantakärmekset olis Lyytistä paljo enää antaneet. Ne ajat on takana kun olisin saanu pari kamelia.

JORVA OLLI 19.1.2010 17:59

Joo joo Qujis, niin se vaan menee, muuta olis kannattanut kuitennii pienentää kuvaan himppasen!

SAIKKONEN ERKKI 19.1.2010 18:35

Noista ylistävistä onnitteluista matkasi määrämpään ja keston suhteen, olisko syytä viipyä vaikka vähän pidempään?????

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.