7.10.2009 13:57
7.10.2009 22:47
7.10.2009 23:15
8.10.2009 01:04
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
http://www.vicarious-shop.co.uk/view_product.php?c_id=2&sc_id=&p_id=128 100 kämppäriä ja 50 beach-parking paikkaa (vapaapaikkoja?) Kirjassa näyttää olevan kattavat tiedot ja lisäksi löytyy myös koordinaatit.
Vapaaparkkeja on kovin vähän nykyään, enää suurempia vapaaparkkeja ei ole kuin etelässä, niin kaukana minne ei enää dirhamin pyytäjät pääse ;)
"Dirhamin pyytäjät" pääsee kyllä aika käsittämättömiin paikkoihin! Olimme fillaroimassa Saharassa, etsimässä erämaasta järveä, mikä sinne syntyy sateisina vuosina ja hupsis, yhtäkkiä vierellemme erämaahan oli liinan päälle sievästi keottu läjä matkamuistoja!! No, ilmeisesti olivat kauppiaat seuranneet mopoillaan jeeppiä, millä pieni turistiryhmä oli retkellä, mutta aika surrealistinen näky ja tilanne se kuitenkin oli:)
t.Kaarina
Marokkolaiset ovat kauppaihmisiä jos ketkä ;)
Meille tuli viime talvena Atlantica Parkissa mopollaan yks kaveri autollemme ja alkoi selittämään että meillä on "problema" auton takapäässä, en edes muistanut että olin ajanut Euromarketin parkkipaikalla Turussa takapuskurin melko huonolle hapelle yhteen tolppaan juuri ennen talviretkeämme.
Sovittin että hän tulee seuraavana aamuna fiksaamaan takapuskurimuoviamme, neljän tunnin työn jälkeen homma oli valmis, eikä mitenkään voinut todeta sen rikki olleenkaan, työn laatu oli aivan huippuluokkaa, vaikka ei alkuun olisi uskonut kun katseli työkaluja ja tarvikkeita.
Maksoi ~50€ +2 San Miguel cervezaa, halpaa kuin saippua ;)
Työn valmistuttua tämä "Tirva-tirvaksi" nimeämämme asentaja alkoi tosissaan haluamaan lonkeroa, joita nautimme retkueemme seurassa.
Halu muuttui niin kovaksi että kiivaan kaupankäynnin jälkeen lonkero-tölkki vaihtoi omistajaa huikeaan 30 dirhamin hintaan (olin oppinut jo maan tavoille)
Tirva-tirva nautti lonkeronsa varjon puolella ja naapurin auton etupyörän koteloon piiloutuneena, Allah on pomo hänelläkin ;))
PS: Aiheeseen muualla kirjoitettuun totean että on se meistäkin totta, kun kerran on Marokkoon astunut, eipä sitä takaisin menon himoa edes viitsi yrittää tyrehdyttää, hieno maa, ystävällisiä ihmisiä, talvella Atlas-vuoriston tuollapuolen takuu suomalainen kesä.
U-käännöstä olemme miettineet Ad Dakhlan kohdalle, mikäli Allah on samaa mieltä ;)
PS:2 Kiva kun jaamme kokemuksiamme ja tietojamme täällä ulkomaan-osastolla, hyvä me ;))
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.