29.9.2009 04:26
29.9.2009 06:54
8.10.2009 07:28
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Täällä Ameriikassa kiertelee muutama autokunta pitkin Utahia ja Kaliforniaa.Lähdettiin liikkelle Huitsin Nevadasta Las Vegasista ja hajannuttiin omille reiteillemme katselemaan tämän maan ihmeitä.Ja niitä riittää. Lämmintä on päivisin liki 40 astetta mutta yöt ovat kylmiä,jopa 2-5 astetta. Me olemme kierrelleet Arizonaa ja Utahia pääasiassa kuoppia eli kanjoneita katsellen sekä reunalta että pohjalta .Kyllä on mahtavaa. Tänään kuitenkin annettiin kovan tuulen varoitus joka voi yltyä myrskyksi asti ,jopa lunta saattaa tulla.Mitenkähän näillä silestoneilla mahtaa käydä.kun huomenna matka jatkuu.
Voi hitto. Toi on buenoo. Pitäkää lippu korkeella.
Kyllä sitä tuulta sitten tulikin ja hiekka aavikolla pöllysi. Ja lunta tuli kun ylitimme Nevadan vuoristoa.Melkein hiihtokelit. Yöt oli kylmiä Vesiletku aamulla umpi jäässä.Ja nämä meidän vuokra autot ovat todella kylmiä.Verkko sähköä pitää olla koska akut ovat niin pieniä ja huono kuntoisia että ei yhtä kylmää yötä kestä lämmittää. mutta nyt ollaa Kaliforniass lähellä viini alueita ja on jo lämpöisempää.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.