7.9.2009 13:41
7.9.2009 16:46
8.9.2009 14:06
8.9.2009 14:33
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Nyt kotisivuillani on taas uusia kuvia. http://pajarju.pp.fi/
Hyvää syksyä kaikille t. -JukkaP-
Onhan se kiva tehdä muiden kuvakulmista näitä reissuja sinne sun tänne. Kiitos. Tässä jo ensi suven reissua 'Lyytin' kanssa suunniteltu. Belgia on vielä tabula rasa, eli sinnepäin luultavasti. Matkailtava se vaan vielä on niin kauan kun toimeliasta aikaa iän puolesta on jäljellä, vaikka perikunnan laskuun, hitto!
Kiitos kiitoksesta. Samantapaista kommennttia näytti olevan tuolla Silmusten matkakuvista virinneessä keskustelussa. Töissä muuan kollega sanoi, että hän elää ja tuhlaa periaatteella "viimeinen päivä velaksi". Kun vain tietäisi milloin se viimeinen päivä on.
Belgiassa on varmasti maan kokoon nähden paljon katsottavaa. Minua kiinostaisi esim. Brysselissä viime kesäkuussa avattu surrealisti René Magritten (1898 - 1967) museo. http://www.musee-magritte-museum.be
Terveisin, -JukkaP-
Kiitos sinulle myös upeista kuvistasi. Olipa paljon tuttuja paikkoja!
Sanaryssa olimme joskus 90-luvun alussa kahden pienen lapsen kanssa interreil-matkalla. Menimme sinne erään lastenkirjan innoittamina:) Kirja kertoi lähellä sijaitsevan Vernetten kyläyhteisön puuhista, mutta Sanary on myöskin merkittävässä markkinakaupungin roolissa. Halusimme nähdä paikat livenä, ja lastenkirja karttana tutkimme seutuja. Paikat oli niin loistavasti vesiväreillä kirjaan maalattuja, että ne oli helppo tunnistaa. Taksikuski oli tosin vähän äimänä, kun pyysimme häntä ajamaan itse Vernetteen, siis mihin siellä, no ei väliä, sinne kylään jonnekin...Oli nimittäin kirjan tekemisen jälkeen käynyt niin ikävästi, että moottoritie oli rakennettu halkaisemaan Vernetten kylä kahtia...
Mutta näinkin voi matkakohteet syntyä:)
Ja kaikkea kivaa putkahta mieleen toisten kuvia tutkaillessa:)
t.Kaarina
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.