KATEISTO EERO
26.8.2009 15:27
Tietääkö kukaan, vieläkö Tallinnan huvivenesataman matkaparkki on toiminnassa? Viime kesänä ainakin toimi. Sinne ajettiin Pirita-hotellin edestä laiturialueelle puomin kautta. Puomilla on vartijoiden koppi, jonne myös maksettiin yöpymisestä. Wc ja suihku purjehtijoille ja karavaanareille oli rantarakennuksessa. Hinta oli viime kesänä 160 EEK eli noin 11 €. Purjehdusseuran ravintolassa oli isot annokset ja edullisempaa kuin keskikaupungilla.
VIRTANEN SARI
26.8.2009 16:05
Oli ainakin vielä heinäkuun lopulla.
KANKAANPÄÄ RAIMO
5.9.2009 08:27
Oli toiminnassavielä 24.8.09 hinta oli 205 kruunua.
HYTTILÄ ESKO
14.9.2009 08:19
Sinne ajettiin Pirita-hotellin edestä laiturialueelle puomin kautta. Puomilla on vartijoiden koppi, jonne myös maksettiin yöpymisestä
PATOJA PEKKA
16.9.2009 16:16
Onko mitään palveluja, esim. sähkö?