24.8.2009 21:21
24.8.2009 21:39
27.8.2009 21:23
31.8.2009 14:20
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Olisi mielenkiintoista kuulla muiden matkailijoiden kokemuksista eri reiteistä Kroatiaan. Olemme lähdössä kuun vaihteessa Baltian maiden ja Unkarin kautta Kroatiaan m.m. Makarskalle ja sitten rantatietä ylös Plitvicen kautta Istriaan ja Sloveniaan j.n.e. Tuntuisi järkevämmältä lyhentää matkaa,jos oikaisisimme Bosnian (Sarajevon)kautta,vai onkohan siinä sitä järkeä? Emme myöskään haluaisi ajaa samaa tietä molempiin suuntiin rannikolla. Hyvät neuvot ovat yleensä "kalliit".
Jos kerran hyvät neuvot ovat yleensä kalliita niin nyt tulee hyvä neuvo aivan ilmaiseksi: Tee kuten olet suunnitellutkin. Ajoimme jo vuosia sitten lähes saman reitin ja olimme hyvin tyytyväisiä näkemäämme ja kokemaamme.
Kannattaa kyllä oikaista. Me tulimme viimevuoden keväällä Dubrownicista Mostarin kautta Sarajevoon ja sieltä Unkariin. On ihan kunnolliset tiet ja turvallisen oloistakin.Ja se Plitvitsa on upee paikka, ottakaa vain aikaa ainakin 8 tuntia, jos koko reitin aiotte vaeltaa.
Tulimme Dubrovnikkiin Sarajevon ja Mostarin kautta, tiet hyvat ja suht.rauhalliset. Yovyimme Sarajevossa, mutta Mostarista loytyy myos c-alue. Nyt paistatellaan Splitissa, tarkoitus on kylla tulla Zagrebin, Budan kautta pois. Suosittelen, Sarajevo herattaa ajatuksia!!
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.