Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Tekemistä Göteborgissa

KIVIAHO SALLA 8.7.2009 10:58

Hei! Olemme huomenna lähdössä perheen kanssa matkailuautolla Ruotsiin ja katselin tuossa sääkarttoja. Ens viikon maanantaina oli tarkoitus olla Göteborgissa Lisebergin huvipuistossa, mutta saderintama näytti kaatosadetta.

Mitä korvaavaa toimintaa suosittelet kolmen lapsen (12,8 ja 5) kanssa, jos tuo sääennuste toteutuu?

Olen kuullut, että siinä jossain lähistöllä olisi isohko vesipuisto, mutta en ole sitä netistä löytänyt. Se olisi myös meidän mieleen. Kaupungillakaan ei jaksa koko päivää lorvia.

Siis laitathan vinkkejä mitä tehdä sateella ja vaikka paisteellakin. Eikä tarvi olla ihan keskustassa, autollahan me liikutaan. KIITOS!

VALLIUS MARTTI 8.7.2009 22:58

Kyllä Göteborissa tekemistä on esimerkiksi Merimies museo jossa myös suuri akvaario osasto haikaloineen ja birajineen ja paljon muuta ja myös luonon historialinen museo ja kaunis botaniska puutarja jossa myös sademetsä ja paljon muuta.Leerumisssa on vihtyisä uima paikka jossa lapsille kaikea kivaa myös aikuisille

ARO PERTTI 9.7.2009 07:43

Jos ehdit tämän saamaan ,niin löytyy kyllä tekemistä ,kunhan vain etsiskelet. :-)

http://www.sverigeturism.se/tuinfo/bohusla2.htm

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.