24.6.2009 22:22
25.6.2009 22:11
26.6.2009 13:48
26.6.2009 23:21
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
elikkä kertokaa kaikki tietonne länsinaapurissamme matkaamisesta hinta taso, mitä kannattaa ottaa huomioon, mitenkäs autojen painojen kanssa ollaanko hanakkaita punnitsemaan?
etukäteis kiitokset
Liikennekulttuuri huippuluokkaa, teissä on leveyttä ja kaistaa, ehta asfaltti on hiljaista renkaiden alla. Saumat eikä routaheitot vaivaa.
Varmastikin kokonaisuutena hyvin lähellä Suomi matkailua. Paitti että hieman on kielestä johtuvaa "seikkailun" makua. Leirintäalueet maksoi 150kr- 250kr eli n.14e-24e, hintaan kuuluu sähkö. Diesel tällä hetkellä 1.12-1.15e litra. Englannilla pärjää hyvin.
Voisi sanoa että hintataso on kohtuullinen euroa vastaan. Sähkösysteemit samat, kaasupullossa eroa turvakaulus en tiedä onko vaihtokelpoinen suomipullon kanssa (ei tarvinnut kokeilla) Pullonvaihto 295kr tarjouksessa tienvarsikyltissä.
Tietöitä jonkun verran, mutta poliiseja näkyi hyvin harvoin tienpäällä enkä jaksa uskoa niiden punnitusinnokkuuteen. Kameroita paljon eikä meikän Garminkartat vm. 2007 näyttänyt edes puolia.
Mutta vaikka kuinka kaikesta paistaa ruåttinmallin "säkerhetsamhälle" niin lueppa minun aikaisempi triidi mitea VOI käydä ...
Punnitusta taitaa olla aika vähän ruotsin maalla ,vuojesta -77 vunun kanssa liikuttu Ruotsissa ei viellä tähän mennessä ole punnittu.Liikenne huomattavasti viksumpaa kuin meillä.
Minulla on hyvät kokemukset ruotsin liikenteestä nimenomaan nämä leveäkaistaiset tiet periattessa 4 autoa voi olla rinnakkain siis 2 tulee vastaan ja 2 menosuuntaan Liikenne kulttuuri huomattavast parempi kuin suomessa tilaa tulee välittömästi,kun näytät vilkkua kaistan vaidossa.
Nopeudet sopivat ainakin minun piironkiautolle hyvin
70-90-110 km
Hyvää ja turvallista Ruotsin matkaa 106412
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.