13.6.2009 07:59
13.6.2009 08:35
13.6.2009 23:21
14.6.2009 07:28
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
kokemuksia rg-linesta. ajatus tulla päivä laivalla umeå vaasa. sako koira tulla laivalle.
viimevuoden kesäkuussa matkasimme, koira PAKKO ottaa laivaan. Siellä on oma koirakabinetti, muistaakseni 5-kannella ja ulkokannella on pisutusalue. Jos oikein muistan nettivarauksen jälkeen soitimme vielä että matkassamme on koiria. Itse laivasta ei mainittavaa kun kokemus on niin vähäistä.
Laiva itsessään on tosi surkea ja kämäinen purtilo. Jos haaveilee virkistävästä tauosta merimaisemia katsellen, tai pehmeistä tuoleista mukavan pöydän ympärillä, karttojaan levitellen ja herkkuja syöden, ei ehkä kannata käyttää tuota reittiä. Ulkona on tilaa kouralliselle ihmisiä, ja vain puolelle kouralliselle jos haluaa nähdä meren. Ja siinä samalla ulkoillessa joutuu nauttimaan nikotiiniannoksesta, vaikkei hakuaisikaan. Sisällä on muutama piukkaan ahdettu ruokapöytä, joiden äärestä pitää poistua heti syötyään, jotteivat seuraavat ruokailijat joudu odottelemaan tarjottimiensa kanssa seisten. Sitten on yksi istumasalonki bussin penkkejä samassa kerroksessa ruokailijoiden kanssa ja kaksi salonkia bussin penkkejä kellarissa. Siellä saa katsella disneyn piirrettyjä jos hyvin käy. Todella harmillista, että kallis ja kätevä reitti on varustettu niin surkealla laivalla, mahtaisiko kysyntää olla enemmän, jos laivat olisivat fiksumpia, tiedä häntä, kumpi oli ensin, muna vai kana...
t.Kaarina
Se oli elämäni surkein laivamatka.Nämä Pizza-Raben laivat ovat tosi aneemisia,juuri sellaisia kuin Kaarina kuvasi.Jos joskus Umeåssa olen ja pitäisi Suomeen tulla niin varmasti ajan Kapelskäriin tai Haparandaan. @rami
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.