Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
PITKÄNEN HANNU 7.6.2009 09:07

Hei! Olen tässä tutkaillut Espanjan aluetta leirintäalueiden osalta ja täytyy sanoa, että nyt meni valinta vaikeaksi. Osaakohan kukaan asiasta tietävä kertoa, mitkä leirintäalueet olisivat hyviä Andalucian alueella n. viikon oleskeluun kerrallaan? Nähtävyyksiäkin olisi hyvä olla lähellä, pyöräillen liikutaan.

Nabigaattorin apulainen ;)

IPATTI VEIKKO 7.6.2009 16:51

Käys kattoon sivulta www.koti.mbnet.fi/pes1tol . Jos tarviit vielä parempia tietoja niin ota ota yhteys pes1to@mbnet.fi

BLINNIKKA MARKKU 8.6.2009 18:42

Espanjan ja muunkin Euroopan campingalueet (Tele-Atlas) löydät sivulta campingsalon.com. Espanjan kohdalta klikkaat vaan haluamasi maakunnan kohtaa ja tutustut sateliitin, weppi-sivujen kautta kohteeseen. On myös koordinaatit.

KORHONEN KARI 9.6.2009 14:14

Pesasin vaununi katon ja ihmettelin mistä pienet lukuisat kuopat olivat ilmestyneet sinne?Sitten muistin että Laguna Playassahan vietin viikonpäivät ja parcelan yllä ei ollutkaan sitä suoja verkkoa!Käsikranaatin kokoiset kävyt tipahtelivat katolle tehden monttuja.Tuli se verkkokin kun pyysin,ei tarvinnut vaihtaa paikkaa.

IPATTI VEIKKO 9.6.2009 15:49

Koordit ovat muodossa xx xx xx ja jos naviin ei se käy, niin muunettava manuaalisesti jollakin ohjelmalla, joitaa taas on netissä.

KARLSSON GÖRAN 9.6.2009 20:08

Hola Kari..!

Selvisko kuka niitä käpyjä sun katolles kävi heittämässä..?

Laguna Playassa, ja lähialueella, ei kasvaa muuta kun lehtipuita..!

http://picasaweb.google.se/rantaruottalainen/VinternISpanien20072008#5197508279820960530

http://picasaweb.google.se/rantaruottalainen/VinternISpanien20072008#5197507815964491858

/Rantaruottalainen

KORHONEN KARI 10.6.2009 09:37

Hola,hola ja huomenta Göran!Entiiijä oisko ollut vaikkapa joku espanjooli mutta kopsahteluja kuului niin päivin kuin öin ja lommoja tuli kans.Verkon asennuksen jälkeen kopse lakkas ja nukutuksi sain.Naapureista entiiijä,kertovat jotkut että kuorsaan ja lujaa.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.