Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Tarvitaanko Puolassa adapteria.

PENNANEN JUHANI 4.6.2009 20:46

Miten on pärjääkö Puolassa ja muissa näissä itäpuolen maissa ilman adapteria?

GRÖNLUND JORMA 4.6.2009 20:52

Puolassa oli ihan yleisesti se tavallisen näköinen shukotöpseli, jossa on reikä. Eli siinä pistorasiassa on kolmas tappi maadoitusta varmistamassa. On siinä ne normaalitkin "maaliuskat" sivuilla.

JANHONEN MATTI 4.6.2009 21:11

Ota mukaan kaapelikela, joka on varustettu CEE -päillä. Ja siltä varalta, että tolpassa onkin schuko otat mukaan adapterinpätkän, jossa toisessa päässä on reiällinen schukopää (uros) ja toisessa päässä CEE-pää (naaras) niin niillä pärjää.

AHOLA JARI 4.6.2009 22:41

Eli sama varustus kuin kotomaassakin..

Esimerkkikuva tällaisesta adapterista; http://tinyurl.com/pg525n

GRÖNLUND JORMA 5.6.2009 15:14

Se reiällinen shukotöpseli käy kyllä tännekin tavalliseen maadoitettuun pistorasiaan. Niitä on joissakin sähkölaitteissa ihan tehdasasennuksena. Esimerkiksi kahvinkeittimissä ja silitysraudoissa olen usein nähnyt.

PENNANEN JUHANI 5.6.2009 21:16

Nämä löytyy kyllä. Kiitti tiedoista taas helpotti pikkasen.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.