31.5.2009 12:04
31.5.2009 17:11
31.5.2009 19:49
31.5.2009 21:43
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Tarkoitus viettä juhannus nordkappiin,mikä on tunnelimaksu -09 olin -01 sinne päin
Tällaisen löysin,,ajattelin käydä itekin,mutta ei kiitos hintojen....
Fatima prices 2003/2004 (Sub sea tunnel) Cl.1 < 6,0 m NOK 140,- Cl.2 6,0 - 12.4 m NOK 445,- Cl.3 12,4- 24,0 m NOK 755,- Cl.4 Motorbike/Moped NOK 68,- Cl.5 Adult NOK 46,- Cl.6 Child NOK 23,- The rates are for one way. The same rate for returning. Caravan or trailer is included in the price of the truck/car that is pulling and is not messured in addition to the lenght of the car.
North Cape Hall 2003 Adults NOK 185,- p.p. Children u/15 yr NOK 50,- p.p. Family (2+2) NOK 370,- Military Personell NOK 100,- p.p. Crew (Cruise/Hurtigruta NOK 80,- p.p. Student NOK 100,- p.p. Entrance ex. supervideograph NOK 140
ja ovat varmasti nousseet sitten 2004.
Norjalaiset panostavat valtavasti mm. Finnmarkkenin alueen matkailun markkinointiin. Niinpä he julkaisevat vuosittain sekä netissä että painettuna noin 80 sivuisen esitteen eri kielillä, MYÖS SUOMEKSI. Siitä löytyy kaikki tarvittava tieto mm. Nordkapin tunnelin ajantasaiset hinnat. Kyllä Nordkapissa jokaisen kannattaa ainakin kerran elämässään käydä. Elämyshän ei ole pelkästään Nordkapp, elämys on ennen kaikkea matka sinne ja sieltä takaisin, Pohjois-Norja ja koko Norja ja siinä samallahan tuota tulee nähtyä myös Suomen Lappi.
Norjan hintatasosta on mielestäni vallalla aivan väärä mielikuva. Olimme viimekesänä Lofooteilla ja ennakko-odotuksiin nähden yllätyimme hintojen edullisuudesta. Esim. ruokailut tavallisissa ravintoloissa olivat usein selvästi edullisempia, kuin meillä Suomessa. Ja ah niitä makoisia kalakeittoja. Mutta niinhän se on, että jos hinnat ovat lähes Suomen tasolla, niin se tuntuu kalliilta. Kurssi muuten viimekesästä on edelleen alentunut. Alla linkki, josta voi katsella ja tilata Finnmarkkenin esitettä. Terv. HO
http://www.finnmark.com/default.aspx?pageid=67
Olilla osa sitä sannoo. Olen sama mieltä. Juhannus olen huipulla maksa mitä maksa. 2001 elokuussa olin Nordkappissa ja silloin oli 42 - 46 m/sek tuulta. Nytt toivoon vaan jotakin muutta.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.