27.5.2009 17:27
27.5.2009 17:48
2.6.2009 21:08
2.6.2009 21:44
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Mikähän on käytännön tilanne euroopan leirintäalueilla ajan suhteen joka pitää vähintään alueella olla? Olemme heinäkuun reissulla (saksa, itävalta, italia) ja olen noita leirintäalueita hieman bongaillut netistä ja huomannut että aika monilla on rajoituksena minimiaika leirinnän suhteen (juuri heinäkuun aikana).
Eli, onko tämä hyvinkin tavallinen käytäntö euroopassa että minimiaika on esim. 3 vrk:ta vai voiko alueella kuin alueella myös yöpyä 1-2 yötä vai pitääkö nämä lyhyet pysähdykset jättää suosiolla vapaaparkkeihin? Noita paikkoja kun ei viitsisi etukäteen lyödä lukkoon sillä siinähän menisi suurin osa tästä matkailuautoilun ideasta "harakoille", mennään enemmän tai vähemmän fiilispohjalla. Tietysti jotain kiintopisteitä on olemassa mutta tarkempi aikataulu elää tilanteen mukaan.
Yhden yön kävijöille tarjotaan helposti portin lähellä olevaa, ei välttämättä kovin hyvää paikkaa. Aina olen päässyt, ellei alue ole tykkänään täynnä. Ikinä en kämppäriä ole varannut, joskus kyllä on tultu seuraavan päivän chek out-aikaan uudelleen katsomaan tilannetta. @timo
Kiitokset vastauksesta, nyt sitä sitten uskaltaa ainakin mennä kysäisemään. Ilmeisesti sen verran simppeli ja selvä tapaus että tähän ei ole ollut kellään mitään lisättävää.
Moi! Kirjoitin tähän ketjuun kerran viestin, mutta se lienee hävinnyt taivaan tuuliin:)
Semmoinen lisäys edelliseen vastaukseen, että me ollaan törmätty myös semmoisiin cämppäreihin, mitkä ei ihan oikeasti ota yhdeksi eikä kahdeksikaan yöksi, edes portin pieleen. Lähinnä ne ovat isohkoja, "täyden palvelun" lomailukeskuksia, joissa jo sisäänkirjoittautumis-ja paikanhaku byrokratia on niin suurta ja kankeaa, että vaativat ainakin sen 3 vrk. Mutta yleensä näiden alueiden naapurissa on muita, pienempiä ja himpan vaatimattomampia alueita, jotka mielihyvin ottavat kulkijatkin vastaan.
t.Kaarina
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.