21.5.2009 11:07
21.5.2009 11:26
22.5.2009 13:52
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Eri sivustoilla varoitellaan, että Alpeilla voi olla vielä kesäkuussa lunta ja jäätä, ainakin ajoittain. Tarkoituksenamme olisi käväistä kesäkuun puolen välin paikkeilla noin 1800-2000 metrin korkeudessa sijaitsevissa kohteissa, ehkä korkeammallakin. Onkohan syytä varata lumiketjut matkailuautoon?
Mistähän ketjut kannattaisi hankkia? Onko niillä ajaminen etuvetoisella matkailuautolla kovin hankalaa? (Hidas matkanteko ei ole ongelma, siihen on varauduttu.)Autossa on kitkarenkaat alla joka tapauksessa, mutta eihän niistä jäisellä pinnalla kovin paljon todellista hyötyä pidon kannalta ole, ainakaan jyrkemmässä mäessä.
Se lumi on aika harvinaista ja yleensä siitä varoitetaan jo siellä solatien alussa, jolloin voi valita toisen reitin. Usein esim Grossglocknerin solatiellä on 4 metrin lumikinokset tien reunoilla, mutta asfaltti on kuivaa, joten mitään ketjuja ei tarvita. Toivotan mukavaa reissua Alpeille kitkarenkailla.
Ajelin muutama viikko sitten Sveitsin itäosan läpi Milanoa kohti.Lunta oli vuorilla ei tiellä .Minulla olis Svetsin mootoritietarra pientä korvausta vastaan lähetän puh.0407364177
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.