14.5.2009 21:18
14.5.2009 22:02
14.5.2009 22:23
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
kuumeisesti etsiä tämänhetkistä tunnelimaksua Nordkappiin. Auton pituus 6,64, kok. paino 3500kg (rekisteriotteen mukaan). Henkilöitä kaksi (pituutta ja painoa en viitsi sanoo). Mutta että, onko maksu vain yhteen suuntaan? Josko joku tietävä vois heittää vastauksen? Esko
http://www.kolumbus.fi/matti.gronroos/norjafaq.html#Tiemaksut Kopioin pätkän tailukosta.
Seuraavassa taulukossa on tietoa pääteiden tiemaksuista vuonna 2009. Tiemaksu peritään yleensä molempiin suuntiin kuljettaessa; saariin vievillä silloilla kuitenkin yleensä vain jompaankumpaan suuntaan. Taulukossa on ilmoitettu henkilöauton hinta ja aikuisen matkustajan hinta. Tiedot vaihtelevat muutaman kruunun verran eri lähteissä, eli taulukon luvut ovat suuntaa antavia. Eräillä tieosuuksilla on tiemaksun lisäksi maksullinen lauttayhteys. Tie Osuus Reitti Auto Matkustaja Huom
E69 Nordkappin tunneli Olderdalen-Nordkapp 145 47
Tunnelimaksu olisi autolta 145 ja matkustajalta 47 Norjan kruunua. Muistelen kuulleeni, että maksu peritään molempiin suuntiin ajettaessa erikseen.
http://karavaanarit-fi.directo.fi/ajankohtaista/etuteltan_puheet/matkailu_ulkomailla/?x26399=50703016
http://karavaanarit-fi.directo.fi/ajankohtaista/etuteltan_puheet/matkailu_ulkomailla/?x26399=50780027
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.