13.4.2009 20:38
13.4.2009 21:25
14.4.2009 14:51
18.4.2009 13:16
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Hei, olen lähdössä toukokuussa 2009 Kroatian rannikolle ja kääntöpaikaksi on kaavailtu Dubrovnikiä. Onko teillä kokemuksia Kroatian rannikon leiripaikoista? Olisin kiinnostunut kuulemaan kivoista leirialuepaikoista samoin kuin paikoista, joita kannattaa välttää. Olen liikkeellä vaimoni kanssa asuntoautolla ja fillarit mukana.
Hyvät vinkit ovat tervetulleita.
Martti
Ainakin itse pidin seuraavista : http://www.eurocampings.net/fi/eurooppa/kroatia/dubrovnik-neretva/leirint%e4alue-prapratno-101024/ Sijaitsee n 40 km Dubrownikista pohjoiseen. Ihanan rauhallinen paikka.
http://www.eurocampings.net/fi/eurooppa/kroatia/split-dalmatia/autocamp-sirena-112485/ Täällä "Milanin" alueella viihdyimme viikonverran.
Laittaas osoite topseli@luukku.com niin laitan sinulle luettelon Kroatian alueista.
Me ollaan vaimon kanssa Kroatiassa oltu Istrian niemimaalla Porecin lähellä olevassa Lanternan alueella sekä Keski-Kroatiassa Zadarin lähellä olevassa Zatonissa. Kummatkin ovat valtavan suuria alueita, mutta siistejä ja rauhallisia. Niissä on kaikki mitä elämältä tarvitaan, uimarantoja, ravintoloita, kauppoja. Iltaisin on aina elävää musiikkia, siis sopivaa tanssimusiikkia. Saniteettitiloja siivotaan koko ajan, joka pömpelillä on jatkuva siivouspäivitys. Kummastakin on hyvät bussiyhteydet kaupunkiin. Lanternasta pääsee myös pienellä paatilla Poreciin. Porec on varsinkin mukava pieni ja nätti kaupunki. Pyöräily on Krotiassa hankalaa, koska tiet ovat kapeita ilman piennarta, eikä pyöräteitä juuri ole ja liikennettä on paljon. Dubrovnikissa oltiin jollain pienellä alueella, joka ei ollut kovin ihmeellinen. Siellä on kuitenkin monia alueita ja paikallisbussit kulkevat. Terv Jukka Virtanen
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.