6.4.2009 12:53
6.4.2009 13:07
6.4.2009 16:36
6.4.2009 18:41
6.4.2009 20:09
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Viime keväänä ostin Tom 920 ja asensin siihen noita Euroopan yönyli paikkoja ja leirintä-alueita.
Nyt sitten ostin uuden karttapäivityksen ja Tomppa alkoi tökkiä (hidasteli ja välillä jäi jumiin).
Poistettiin kaikki laittamani Poi-pisteet ja huomattiin, että nämä Yön-ylipisteet häiriköikin siinä koneessa.
Hetken mietin ja tulin siihen tulokseen, että mitä ihmettä varten minä niitä POI-pisteitä lataan koko koneeseen. Koska mulla on Reise Mobil-kirja jossa on koordinaatitja mulla on aikaa lomalla naputella koneelle ne koordinaatit mihin olen aina menossa.
Tai vastaavasti ACSI-kirjasta kirjoitan kämppärin osoitteen jonne olen menossa.
Paljon helpompaa ja varmempaa.
Näin ajattelin toimia tulevalla reissulla.
Ne turhat poit kuten kaikki muukin ylimääräinen ovat kuin "Nunnan nännit ja Paavin pallit", eli vain varmuuden vuoksi, jos sattuisi tarvitsemaan. Rasittavat vain turhaan koneen muistia.
HeiKake, älä tee turhaa työtä, saat ne ACSi 2009 kämppäreiden koordit excel tiedostoina melkein kaikki. Laita vaan e-mail osoitteesi pes1tol@mbnet.fi.
Kuule, siinä on tarpeksi turhaa työtä, kun alat poistamaan ja temppuileman tuon vehkeen kanssa, kun se jumittaa. Mitä turhaa työtä siinä on, jos minä esim. Italiassa edellis iltana naputtelen seuraavan päivän koordinaatit koneelle. Aikaa sinnä menee noin minuutti. Aamulla kone auki ja tien päälle. Ennen teen sen kuin otan riskin, että joku perk..een POI-piste temppuilee ja en saa konetta käyntiin. Kiitos ei sanon minä.
Olen aivan samaa mieltä Kake. Ja on se mukava katsoa vähän muutenkin mihin on menossa. @timo
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.