25.3.2009 20:45
26.3.2009 16:41
26.3.2009 20:05
27.3.2009 20:52
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
http://www.looduskalender.ee/node/2139 ja otsestriim-nappia painamalla pääsee tosisika teeveen seurantaan. Tulevat hämärän rajamailla n. 20 possun voimin, päivisin paskahitsit vetävät loput murut ruokintapaikalta. (paskahitsillä tarkoitetaan lintua nimeltään Varpunen (Passer domesticus))
PS, Esnankeitaan ruokintapaikalla varmaankin tukevammassa kunnossa possut, kun tuolla bigbrother-ruokalassa vähän köyhät eväät ;)
Katos siellä on uusi kamera, edellinen oli Beta, nyt on paljon parempi kuva. Possut ovat metsakaameera otsestriim (suorana näytölle)osastolla. Tuo hülgekaamera on hyljekamera. Olisi hauskaa jos noita possuja olisi meilläkin. Jaakko sen joskus sanoi missäpäin tuo on, enpä muista enää missä.
Possupalstalla käy melkoinen vilske. 8 sikaa ja kolme supia pyörii eväitten ympärillä.
Minulla on osoite suosikeissa, käyn lähes siellä päivittäin katsomassa. Merikotkakamera on meillä suosikki, samoiten käydään pöllön pesällä.Pöllön pesällä(kaku kamera) kävi ilmeisesti näätä munia varastamassa, vielä jäi niitä kuitenkin haudottavaksi. Meillä on myös yrityksessä laittaa kamera linnunpönttöön heti kun pakkaset lauhtuu, katsotaan miten onnistuu..
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.