Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
KUJANPÄÄ MARKKU 5.3.2009 19:44

Se on sitten tilattu lähdöksi Finnlines 15/6 Traveen. Kulkine ja minä 388€. Viimeinen lähtö halvemman sesongin hinnalla. Aika paha pulma saada poikamiehenä pari viikkoa kulumaan kun Lyyti lentää perässä (ei olla vielä päätetty minne) heinäkuun alussa.

SIREENI LEO 5.3.2009 20:09

Kävin minäkin Berliinissä ja menin nukkumaan yhdeksältä illalla! Onneksi Saksassa sentään löytyy nähtävyyksiäkin? Luonnikasta seissua sano Raumalainen.

LIIMATAINEN HANNU 5.3.2009 20:19

Qujis, mie voin neuvoo, miten poikamiehenä saapi pari viikkoo kulumaan ilman tuskaa! Otat ne kirkot ja museot ohjelmaan, käyt tutustumassa kaikkiin sellaisiin mitä matkan varrelta löytyy. Jo vain pari viikkoa menee kuin siivillä! Älä unohda nestetasapainon ylläpitoa!

KUJANPÄÄ MARKKU 5.3.2009 21:05

No siellä tulee onneksi pimeä aikaisemmin ja maata pano tuntuu siten luonnikkaammalta.

KUJANPÄÄ MARKKU 5.3.2009 21:06

Muistankohan mä noi hyvät neuvot.

RAIMESALO RAIMO 5.3.2009 22:47

Miksi pitäisi "maata panna"?

KUJANPÄÄ MARKKU 5.3.2009 23:14

Ha haa, astuit miinaan. Mutta ajattele, oluen paneminen se vasta on jotenkin groteskia.

HALME MARTTI 6.3.2009 14:21

ja tietysti tilaat Lyytille lentolipun Tiranaan ja itse oletkin vahingossa Reberbanilla, niin taas tulee poikamiesaikaa lisää.....

KUJANPÄÄ MARKKU 6.3.2009 18:38

Kuinkahan ton sais meneen uskottavasti läpi.

NYYSSÖNEN KAJ 6.3.2009 19:28

Ei mene läpi kun se on täällä jo kerrottu ;)

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.