8.2.2009 18:13
18.2.2009 18:36
25.2.2009 14:00
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Viimeksi Venäjällä vaunun kanssa 1989. Majoituimme Olginon- leirintäalueella, joka oli ainut turisteille tarkoitettu leirintäalue Pietarissa. Miten on tänäpäivänä Pietarin alueella, onko turisteille mitään paikkaa, missä voi matkailuauton kanssa leiriytyä esim. viikoksi.
Terv. Reiska
Pietarin alueelta löytyy ainakin yksi turvallinen paikka jossa voi matkailukaluston kanssa leiriytyä vaikka viikoksi pientä maksua vastaan.Paikka sijaitsee Volosovon kaupungin Kikkeriinon kylässä.Se on Suomalaisen Villa Inkeri järjestön rakentama ja osin ylläpitämä Inkeriläisvanhusten palvelukeskus.Sieltä löytyy hyvät nurmikentät leiriytyä,koirat ja yövahdit pitävät huolta turvallisuudesta,osa laitoksen henkilökunnasta puhuu Suomea,suihkut ja saunat järjeatyvät samoin sähkö. Kikkeriino on Pietarista 80km lounaaseen Hatsinan ja Volosovon välissä Balttian radan varressa.Palvelukeskus on keskellä kylää 100m päätiestä sivussa,kaikki kyläläiset tietävät Villa Inkerin Itse olen käynyt siellä 15 vuoden aikana matkailuautoilla yli 80 kertaa enkä ole siellä kokenut ongelmia. Ongelmia kyllä järjestää Venäläinen virkavalta rajoilla Viipurissa Pietarissa ja myös maantiellä.
Kiitoksia tiedoistasi! Heimo Peltonen
Vaimoni kanssa lähdemme Pietariin, niin että olemme Kikkeriinon kylässä Juhannuksena. Hankaluuksia saattaa tulla siinä, että Vaimoni liikkuu sähköpyörätuolilla.
t. Reiska
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.