Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Viroon matkailuautolla? Onko kokemuksia?

HERRALA JUHANI 23.1.2009 20:52

Tarkoitus olisi kierrellä Eestissä ensikesänä. Onko kokemuksia?

LAHTINEN ERKKI 23.1.2009 21:49

www.all-estoni-camping.com www.epm.ee

LAHTINEN ERKKI 23.1.2009 21:51

www.all-estonia-camping.com

RAUTIAINEN KARI 23.1.2009 23:51

Katoppa vaikka mun sivulta tota mun reissua. www.rauzi.jossain.com Eipä hääppöset sivut mutta juttua kuiteski. Mulla on ollut erilaisia näkemyksiä kuin useimmilla, ne useimmat kun kehuu niitä tavallisimpia paikkoja majailla, kuten vaikka Konse, jossa en suostu enään yöpymään. Mutta makunsa kullakin. Niin minullakin. Mutta voisit moikata suomalaisia siellä kun kerran menet. Vaikkapa Esnankeidas Paidessa, Honkas Jaakko ja Lea http://www.esnankeidas.com/ No Peipsin rannalla tietty pakollinen juttu on Marjan maja http://www.marjanmaja.com/ ja kun pukkaa Saaremaalle niin Muhussa on toi Hannun paikka http://www.imagenesis.fi/hannu

Eipä se nyt mikään arvo ole, tavata suomalaisia kun kerran on muille maille lähtenyt, mutta kun noi paikat vaan on hyviä.

Ja jos jostain noista alottelet niin ne neuvoo lisää...

HAAPANEN TIMO 24.1.2009 09:53

Tuossa linkissä on kolme leiripaikkaa kuvineen: http://meinwomo.net/cgi-bin/womo/meinwomo.pl?System=meinwomo&was=suchen&Land=Estland&Region=ALL&auswahlort=&BildText=ON&ShowXplatz=ON Näitä paikkoja ei taida olla kämppärioppaissa, viime kesänä noissa kävin. Kirjaudu sivulle, niin näet kaikki tiedot. @timo

HYTÖNEN RAIMO 24.1.2009 15:39

Melkeinhän tuo on kuin kotona ajelisi. Nou problem - eikun ärjänteelle!

RAUTIAINEN KARI 25.1.2009 15:50

Turha arkuus pois. Sinne vaan.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.