Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Matkaparkki tai talvileirintäalue Haaparanta-Kalix -alueella?

KUNNAS TAPANI 6.12.2008 20:54

Olisiko vinkkiä paikasta, jossa voisi yöpyä (sähkö olisi hyvä) Haaparanta-Kalix -alueella, ajankohtana joulun-uudenvuoden välillä, 1 yö.

HYTÖNEN REIJO T 6.12.2008 21:54

Me ollaan yövytty Ikean takapihalla ns.puskassa.Ikeasta saa aamupalan halvalla jos on auki.

Kalix in kirkon takana on jonkinmoinen matkaparkki ja sähkötolppia.En tutkinut tarkemmin kun oltiin ohi menossa.

Täytyy tutkia asiaa netistä,itsekin varmaan taas tulevana talvena liikutaan niillä nurkilla.

HYTÖNEN REIJO T 7.12.2008 10:27

Näin aamutuimaan ja silmät tihrussa Kalix in kotisivuilta poiki muutama vaihtoehto.

Ainakin tuo Sangis ilmoittaa olevansa auki vuoden ympäri.

Tässä muutama linkki:

http://kalix.heartoflapland.com/

http://www.artix.se/

http://www.sangiscamping.se/

KUNNAS TAPANI 7.12.2008 11:21

Kiitokset. Itse löysin vielä Kukkolankosken Haaparannan pohjoispuolelta, onko siitä kellään kokemuksia talvella?

WILHELMSSON LEIF 7.12.2008 19:41

Toimii hyvin ja jos ei ole henkilökuntaa paikalla jos tulee myöhään niin voi maksaa aamulla. Ovet ollut auki suihkuun ja muuhun ja sähkö saatavissa.

KUNNAS TAPANI 8.12.2008 09:01

Kiitos. Sinne siis.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.