Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Finnlink: elävien eläinten kuljettaminen on loppu nyt

NIEMINEN RAIMO 1.11.2008 13:55

Kuolleita kaiketi saa viedä ?

ELÄVIEN ELÄINTEN KULJETTAMINEN Oy Finnlink Ab sai uutta tietoa eläinkuljetusten säännöistä perjantaina 17.10.2008. Nämä säännöt vaativat eläinten kunnon tarkistusta joka toinen tunti. (Reglerna Svenska Djurskyddsmyndighetens författningssamlingar DFS 2006:9 Saknr L 5:3 Kap 8§9 stipulerar att . Finnlines Oyj:n juristit ovat vahvistaneet asetuksen olevan voimassa Finnlinkin aluksilla. Tästä syystä kielletään tästä päivästä, lauantai 18.10.2008, lähtien ja toistaiseksi varaukset jotka liittyvät elävien eläinten kuljetukseen.
SOLAS (Regulation 20-3) ja IMDG-koodi (2006 Amandement 33-06
7.4.5.2-4) kieltävät matkustajien ja asiattomien henkilöiden oleskelun autokannella matkan aikana mikäli heitä ei seuraa pätevä miehistön jäsen. Finnlink ei pysty takamaan että vaatimukset täyttyvät, joten eläviä eläimiä ei kuljeteta. Oy Finnlink Ab

@rami

JORVA OLLI 1.11.2008 15:22

Puhut Rami Finnlinkin nimissä, ollen henkilökuntaa ja asiasta vastaava!

PASANEN MIKKO 1.11.2008 17:44

Terve! FinLinkin sivut kertoo,että tällä hetkellä lemmikkieläimiä ei kuljeteta. Lemmikkieläin hytit otetaan käyttöön lähiaikoina.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.