7.9.2008 11:59
7.9.2008 21:48
8.9.2008 11:46
8.9.2008 12:33
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Olen tarkastellut näitä lauttahintoja ja eri vaihto-ehtoja Saksaan. Mielestäni ei enää kannata ajaa Ruotsin kautta koska Finnlinkin hinnat ovat nousseet ja nafta. Jos laskee vielä Tanskan salmien ylitykset tulee vähintään sama hinta kuin Star luokan laivoilla. Selvää säästöä tulee syystarjouksesta eli kun ei tarvi maksaa ruokailusta vaan voi olla omin eväin ja säästää näin 60 euroa henki. Autostahan tulee se - 50 %. Olisiko hyviä reittiehdotuksia Malagan suuntaan ?? Vaikkapa hyviä Poi vinkkejä Nüvi 250 :lle.
Ei taida onnistua syystarjous ja caravan alennus autosta, on valittava jompi kumpi... Näin kertoi yhtiö kun yritin moista pakettia. Halvemmaksi tuli näin ollen maksaa normaali hinta ja autosta alennus.
terv Arto H SFC 1454
Kyllä autosta saa sen 50 % alennuksen ja sen lisäksi voi itse päättää ostaako matkustaja liput täysihoidolla tai ilman. Asia on tarkistettu tänään Nordic Ferrycenteristä / Ari Leppäluoto.
Syystarjous on 40 e/pax ja ilman täyshoitoa -60 e/pax. Nämä on kaksi eri asiaa. Lisäksi uutena alennuksena on tullut ennakkovaraajan etu 1.10 jälkeen matkustaville.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.