14.8.2008 07:27
14.8.2008 14:38
14.8.2008 16:42
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Tässä Stellplatz tosi hyvällä paikalla Rheinin rannalla ja parinsadan metrin päässä metroasemasta. Kävellenkin Dom'ille pääsee, pyörällä vielä paremmin. Näkyy löytyvän jo "meinwomo" linkistäkin.
http://www.reisemobilhafen-koeln.de/
Kiitos tiedosta, tämä on hyvää palvelua:)!
t.Kaarina
Jaaha , Eero on kurkkinut meinwomoa, hyvä. Sais muutkin kurkkia ja laitella paikkoja sinne. Välillä näkee jonkun suomalaiselta vaikuttavan "Kurznamen" kirjautuneen sivulle, muttei suomalaisten laittamia paikkoja paljoa ole. Tuossa linkki edelliseen: http://meinwomo.net/cgi-bin/womo/meinwomo.pl?System=meinwomo&was=show&kennung=215398&BildText=ON Kuvat onkin samat kuin varsinaisilla sivuilla. Tai: www.meinwomo.net Kirjautumisen jälkeen näkee kartan.Kirjautumiseen ei tarvita kuin kutsumanimi, salasana, ja sähköposti. Sähköposti ei näy muille.
Laitoin viime kuussa pari Eestin paikkaa,joita ei mun mielestäni ole kämppärioppaissa. Sain kunnian olla Eestin avaaja, muita paikkoja ei siellä nytkään Eestistä ole. Käykää kattomassa, ja laittakaa omia paikkojanne. http://lyhytlinkki.net/?fj1auuhk
@timo
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.