Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Matkaparkki Kölnissä

TIITINEN EERO 14.8.2008 07:27

Tässä Stellplatz tosi hyvällä paikalla Rheinin rannalla ja parinsadan metrin päässä metroasemasta. Kävellenkin Dom'ille pääsee, pyörällä vielä paremmin. Näkyy löytyvän jo "meinwomo" linkistäkin.

http://www.reisemobilhafen-koeln.de/

SILMUNEN HANNU 14.8.2008 14:38

Kiitos tiedosta, tämä on hyvää palvelua:)!

t.Kaarina

HAAPANEN TIMO S 14.8.2008 16:42

Jaaha , Eero on kurkkinut meinwomoa, hyvä. Sais muutkin kurkkia ja laitella paikkoja sinne. Välillä näkee jonkun suomalaiselta vaikuttavan "Kurznamen" kirjautuneen sivulle, muttei suomalaisten laittamia paikkoja paljoa ole. Tuossa linkki edelliseen: http://meinwomo.net/cgi-bin/womo/meinwomo.pl?System=meinwomo&was=show&kennung=215398&BildText=ON Kuvat onkin samat kuin varsinaisilla sivuilla. Tai: www.meinwomo.net Kirjautumisen jälkeen näkee kartan.Kirjautumiseen ei tarvita kuin kutsumanimi, salasana, ja sähköposti. Sähköposti ei näy muille.

Laitoin viime kuussa pari Eestin paikkaa,joita ei mun mielestäni ole kämppärioppaissa. Sain kunnian olla Eestin avaaja, muita paikkoja ei siellä nytkään Eestistä ole. Käykää kattomassa, ja laittakaa omia paikkojanne. http://lyhytlinkki.net/?fj1auuhk

@timo

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.