Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Kaasun varmuusventtiili

NIITTYARO TAPANI 10.8.2008 18:54

Tällaisestakin olen kuullut olevan vaatimuksia Euroopan raiteilla ajettaessa esim kaasujääkaappi päällä. Nähtävästi kyseessä on venttiili joka rajoittaa onnettomuustapauksessa kaasun virtausta. Itselläni on uusi m-auto jossa on pullon vaihtaja mutta en osaa kuvitella siinä varmuusventtiiliä olevan, nyt tiedustelenkin missä määrin niitä on meidän suomalaisten käytössä? ja tutkivatko ne niitä Euroopassa ajettaessa?

HAAPANEN TIMO S 10.8.2008 19:33

Onko sulla tämä vaihtaja: http://www.vapaa-aika.com/images/168790a.jpg Tuossa on tämän Secumotionin letkurikkoventtiili: http://www.vapaa-aika.com/asp_sivut/Lisätiedot_tilaussivu.asp?tunnus=168790 Joka tapauksessa letkurikkoventtiili sijaitsee välittömästi pulloventtiilin jälkeen.

@timo

NIEMINEN RAIMO 10.8.2008 20:26

http://dangerousplay.suntuubi.com/?cat=14 tuommoinen oli tehtaalla asennettu.Sähköinen kytkin, ohjataan sisältä.Voi kytkeä molemmat pullot samanaikaisesti.Yhtä pulloa olen pitänyt käytössä.että kun se sitten yöllä loppuu niin voi käydä kiertämässä pullon venttiilin auki toisesta pullosta.

HAAPANEN TIMO S 10.8.2008 20:51

Ja letkurikkoventtiilit on siinä ensimmäisenä pulloventtiilin jälkeen.

NIITTYARO TAPANI 11.8.2008 23:02

Autooni on asennettu Truman DuoControl venttiili. Pullonvaihto on jo testattu mutta ainakaan ohjekirja ei mainitse mitään tuosta secumotion venttiilistä enkä välttämättä ole sitä fyysisestikään havainnut. Tarvinnee perehtyä asiaan tarkemmin.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.