Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
VUORIO JARI 10.7.2008 00:55

Köröteltiin viikossa tänne italiaanojen maahan ja aloinpahan tässä fundeeraamaan, että kertokaapa kokeneet reissumiehet ja naiset paras, nopein, edullisen jne. tapa singahtaa tästä kotisuomeen. (ilman minkäänlaisia laivavarauksia) ps. Kirjoitus oli laadittu tosissaan, mutta nuosussa"!!)

OLLIKAINEN PEKKA 10.7.2008 08:15

Kai se nopein reitti menee:

Venetsia-Verona-Trento-Inssbruck-Munchen-Nurnberg-Berlin-Rostock-Lautta Gedseriin-Köpenhamina-Siltaa pitkin Ruotsiin ja siitä Tukholmaan ja laivalla kotiin.

Kilometrejä n. 2500.

P

JANHONEN MATTI 10.7.2008 08:36

Nopein ja edullisin tapa on jättää köröttelyväline sinne ja singahtaa halpalennolla kotisuomeen. Mutta totta puhuen palasin keväällä Venetsiasta kotiin seuraavaa reittiä: Venetsia-Trieste-Budapest(1 yö)-Mickolc-Kosice-Lublin(2 yö)-Suwalki-Riika(3 yö)-Tallinna-Helsinki. Tiet välillä Venetsia-Mickolis valtaosin erittäin hyväkuntoista moottoriteitä. Mickolic-Suwalki tiet osin heikkokuntoista ja tiellä asennevammaisia kuljettajia ja niitä vahtimassa jumalaton määrä poliiseja mutta kyllä siellä seassa maltilla pärjää. Väli Suwalki-Tallinna ihan ok. Jossain vaiheessa sinun on laivavaraus kuitenkin tehtävä. Mieluummin ennakkoon kun rannassa.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.