30.6.2008 10:15
30.6.2008 18:27
30.6.2008 20:20
30.6.2008 20:31
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Hei Jos olette menossa Viroon ja etsitte leirintäalueita ei kannata luottaa Viron matkailusivujen tarjoamiin ohjeisiin. Suuri osa alueista on lopettanut toimintansa. Tulimme juuri Virosta, ajelimme itärajaa alas, eikä montaa toimivaa aluetta löytynyt. Jopa Sammulun lomakylä Viljandissa, jota isosti mainostetaan Vironsivuilla, ei ole toiminnassa.Onneksi siellä on näitä "puhkemajoja" ja "kulalistentaloja" joiden parkkipaikoilla saa yöpyä, ja jonkinlainen suihkukin yleensä järjestyy. Länsipuolelta taas sitten jo löytyykin leirintäalueita.
Kun kansa tuntuu liikkuvan vähän siellä sun täällä, olisi mukava kun paikoista (varsinkin leirintäalueista) otettasiin paikan koordinaatit jotta ne saataisiin levitetyksi laajalle joukolle. Toivonkin että keräätte niitä ja laitatte ne osoitteeseen pes1tol@mbnet, kunhan saan tietooni niin siirrän ne sivulle jossa koordeja on tosi paljon ja haettavissa mihin navigaattorin muotoon tahansa. Muunnos ohjelmia on monta ja kääntyy vaikka Google Earthiin. Siispä toimeksi ja paikat levitykseen. Sivulta www.koti.mbnet.fi/pes1tol löytyy viimeksi lisättynä Kroatia - Puola - Tsekki ja lisää seuraa.
Tuolla melkein jokainen paikka ilmoittaa myös koordinaatit: http://www.all-estonia-camping.com/
Malliesimerkki hyvästä sivusta: http://www.waide.ee/?go=kontakt
Tuota samaa(Veikon)toivetta minäkin kannatan!Voisihan se olla mikä tahansa kaikkia kiinnostava paikka josta paikkatiedot olis saatavilla.Eli kun kerrotte et siellä oli upea,uljas,hulppea...kuiteski kiinnostava paikka niin lisätkää koordit mukaan,eihän tuo maksa mitään.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.