KIVIAHO SALLA
26.6.2008 09:33
Lähinnä kännyköitä ajattelin, jos poika säästämillään matkarahoilla ostaisi jotain "järkevää". Mikähän mahtaa olla hintataso siellä? Ja mistä kantsii ostaa?
KUUSELA MARKO
26.6.2008 09:34
Ehkä hiukan halvempaa,ainakin osa kodinkoneista.Esim pesukoneet.
KUUSELA MARKO
26.6.2008 09:35
ei ainakaan lidlistä,saksassakaan.Missä päin pyörähtelette?
Sanotaanko,saksa on halvimmillaan sisä maassa.Isojen kaupunkien
ulkopuolella.
OLLIKAINEN PEKKA
26.6.2008 09:36
Moe
Mielestäni kännykät eivät ole sen halvempia kuin Suomessakaan.
P
JANHONEN MATTI
26.6.2008 09:54
Jos Lyypekkin menet niin samassa talossa kun Cittin on suuri M-Mark. Valikoimassa löytyy mutta hintasossa ei juurikaan ole eroja.
HALMEENMÄKI JUHANI
1.7.2008 22:57
Paikallisia ns housebrandejä saa yleensä edullisesti, mutta niissä ei sitten ole suomenkielistä ohjekirjaa ja takuu ei toimi täällä. Samoin jotkut uutuudet tulevat suurille markkina-alueille aiemmin oikealla hintatasolla, esimerkkinä litteät telkkarit pari vuotta sitten. Suomessa hinnan putoaminen kesti 1,5 vuotta kauemmin.