11.6.2008 20:31
12.6.2008 00:58
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Se on nyt sillä mallilla, että kunnon karavaanarit eli Koistiset ovat täydellisessä matkakuumeessa. Lähdön hetki on vajaa kahden viikon päästä ja Eurooppa odottaa ihan innoissaan. Siis meitä. Matkareittimme muuttuu päivittäin ja eilen saavutimme uuden ennätyksen. Kolmen tunnin aikana vaihdoimme ainoastaan kolmesti suunnitelmaamme.
Meillä on vakaa aikomus nauttia urheilullisesta ja hyttysvapaasta lomasta. Auton markiisi on asennettu (mutta vielä testaamaton) ja sivuseinätkin luvattiin saapuvaksi ensiviikolla. Ehkä. Mikä siis voisi enää mennä pieleen?
Ihan jännittää onkohan rahtilaivalla 24.6. lähdössä muita karavaanareita??? Jos teitä löytyy niin antakaahan itsenne ilmi - vaihdetaan sitten laivamatkan aikana hyviä vinkkejä. Parhaat palat pääsevät matkakertomukseeni, jonka aion matkan jälkeen kirjoittaa.
Hei vain! Teillä on vielä ruhtinaallisesti aikaa, meillä laiva lähtee huomen illalla,12.6, ja tekemistä on aivan järjetön määrä, kesäkurpitsan taimien maahan laitosta yhden fillarin ostoon(kun yllättäen löytyi rungosta halkeama:() ja aivan kaikkea siltä väliltä...:)
Mutta samalla lailla elää meidänkin suunnitelmat,niin, että olemme niistä välillä tyystin luopuneet.Varmaa on vain junamatka Trelleborgiin,laivamatka sieltä Sassnitziin ja hotelliyö siellä. Sitten alkaa teltta-ja fillarielämä viideksi viikoksi, mutta Puolan rannikolta minne, sen sitten näkee...:)Ja juna on jonkun pätkän sallittu,Välimerelle tähdätään.
Tämä varustelupuoli on aika metkaa, kun jokaisen henk.koht.vaatteille on luvattu yksi pyörälaukku, toiseen tuleekin jo yhteisä varusteita...että voiko sitä oikeasti viettää 5 viikon loman euroopassa näin vähin varustein?!?...:) Ja jokainen saa yhden pokkarin, mitkä sitten kierrätetään:)
Matkakuume on kyllä ihan hurja, nukkua kuiten hiukan pitäisi, että jaksaa huomisen, ennen kuin LOMA alkaa..jee!
Iloista matkakuumetta teille ja kaikille muille!
t.Kaarina
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.