26.5.2008 17:33
26.5.2008 19:36
26.5.2008 19:38
26.5.2008 20:31
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Hello tai oikeastaan siis hejssan! :) Lauantaina 7.6. retkueemme (auto ja vaunu ja 4 henkilöä) rantautuu Kapelskäriin joskus ilta kuuden maissa. Ajateltiin, että siinä ehtisi vielä pikku matkan ajaa kohti Isoa Beltiä. Osaisitteko suositella jotain yöpymispaikkaa?
t. Virpi
Jönköpingin eteläpuolella on Hyltena Statoil-huoltiksella virallinen yönyli p-paikka.Kiva, rauhallinen paikka järven rannalla eikä maksa montaa kruunua.
Jos ei halua ajaa sinne saakka, on puolessa välin Vätternia huoltoasema,motelli,mökkikylä ja cämping,nimeltään Vätterleden. Rahallinen kaunis maalaismiljöö aivan E-4-tien varrella.Voimme suositella molempia monen kerran kokemuksella.
t.Kaarina
Pari vuotta sitten yövyin Tukholman etelä puolella sijaitsevassa Fitjan venesatamassa.Ei tarvinnut minkäänlaista camping korttia vilautella.Laiturin reunalla konttuuri joka otti maksun vastaan,Visakin kelpasi.Tarvittavat palvelut löytyvät myös,ravintelikin.Matkaa Kapellskäristä 107km eli reipas tunti ajoa.Koordinaatit:59°15'12"N,17°51'12"E tien risteykseen,exit 147 E4:lta,viitat kertonevat loput.
Gränna on pikkuisen ohi tuon Kaarinan Vätterninpaikan, kartalla näkyvällä kämppärin p-paikalla yöpyy aina autoja. Kymmenen jälkeen illalla olisitte siinä: http://www.grannacamping.se/eng-index.php?page=eng-karta
Ehkä kahdeksan aikoihin tuossa: http://www.norrkopingscamping.com/index_english.htm
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.