Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Baltian hitaat kilometrit

SILMUNEN HANNU 29.7.2016 16:02

Kovin usein nykyisin puhutaan siitä, miten hyviä Baltian tiet ovat. Silloin ollaan kyllä käytetty niiden maiden tiestöä melkoisen valikoivasti, vain muutamaa pääväylää - mitkä eivät suinkaan kerro noiden maiden oikeasta tiestön kunnosta mitään käsitystä.

Juuri ajoimme neljän ja puolen viikon aikana Baltiassa, pääosin Latviassa ja Liettuassa 4000km, keskinopeuden jäädessä huikeaan 39km/h vauhtiin. Ja siinä on sentään mukana Kolkan kärjestä Riikan kautta Tallinnaan pääteitä pitkin :)

Mutta paljon näkee kun hitaasti ajaa :)

Maanantai-iltana siis takaisin!

t.Kaarina

TOIVONEN MARTTI 31.7.2016 13:21

Muutama vuosi sitten Ventspilsistä Kolkaan taisi olla vielä hitaampaa, keskinopeus jotain 15 km/h ja sekin tuntui liian kovalta... Kynnöspeltona oli koko soratie. Hammaspaikat irtoili ja hieno pöly tunkeutui joka paikkaan. Mutta käymisen arvoinen paikka silti.

Nythän se on asfaltoitu ja hienossa kunnossa joten hitaat kilometrit nopeutuu koko ajan.

mot

PALM PEKKA 1.8.2016 06:38

Kiitos kuvasta mukava olis nähdä näitä kuvia enemmänkin. Hyvöö loppukesää. ITE

SILMUNEN HANNU 3.8.2016 18:00

Ai on Ventspils-Kolka väli ollut vielä niin hiljan niin hidasta!

Jos facebookiin suostuu menemään, niin tuolle kirjan nimeä kantavalle sivustolle yritän silloin tällöin lisäillä joitain kuvia. Nytkin juuri laitoin 29 kuvaa veneiden hautausmaalta, KOlkan kärjen länsipuolelta, ja heti kun tänne voi ladata monta kuvaa yhdellä kerralla ja ilman pienentämistä, laitan suoraan tänne, mutta nyt olen pahoillani, en jaksa sitä tehdä.

Mutta tervetuloa tuolle sivustolle kirjan kehitymistä seuraamaan!

Hyvää loppukesää sinulle ja kaikile muillekin!

t.Kaarina

https://www.facebook.com/Löytöretkellä-Baltian-luonnossa-1692887534320813/

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.