17.7.2016 22:28
17.7.2016 22:37
18.7.2016 00:03
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Onkos kenelläkkään tuoretta tietoa tiestön kunnosta?
Par aikaa ollaan Vilnan kaakkoispuolella, mutta tultu todella omia teitämme, joista osa monen mielestä varmaan täysin ajokelvottomia, osa välttäviä, osa kelvollisia ja osa hyviä.
Viime kesänä pyöräilimme Piikkiöstä Puolaan ja silloin poljimme Ignaliinan vieritse ja Daugavpilsin kauttakin, mutta, taas omia reittejämme.
Joten olen pahoillani, en suoraan voi auttaa sinua muuten kuin kertomalla, että kyllä täällä pärjää kun maltilla kulkee. Kolme viikkoa täällä jo pyöritty ja homma senkun jatkuu. Itse asiassa kierretty luontokohteita jo vuosi, kaikki mahdollinen vapaa-aika :)
Tietöitä tehdään monessa paikassa ja joissain aika rajulla kädellä, kaikki auki sekä kylästä että sen kummankin puolen. Kiirettä ei kannata olla siis! Ja viikonloppuisin porukkaa on liikkeellä paljon.
Tervetuloa vain! :)
t.Kaarina
Tultiin pari viikkoa sitten Vilnasta Utenan ja Daugavpilsin kautta Tartoon. Kaarinan ensimmäinen kappale ilmaisee kyllä tilanteen osuvasti. Vilna - Utena oli kokonaisuudessaan täysin kelvoton vaikka onkin merkitty isommaksi tieksi ,leveyttä kyllä oli ja toinen pyörä pientareella helpotti vähän tärinää. Mutta niillä suunnilla matkustellaankin hitaammalla aikataululla. tervjh
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.