Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Matkalla etelään

VIRTANEN JUKKA 1.7.2016 19:35

Ollaan nyt etelä-Liettuassa matkalla edemmäs etelään. Löysin Baltian camping-kartasta meille uuden alueen Camping Viktorija. Alue on Marijampolesta länteen noin 40 km ihan siedettävää tietä. Täällä on tosi hieno alue, eikä nyt kuin yksi saksalainen pariskunta. Ravintolasta saimme 20 eurolla kaksi porsaaleikettä sienikastikkeella ja salaatilla plus 4 kpl isoja ja tosi hyviä oluita. Järvenranta on 10 m päässä, vesi kirkasta ja mukava uida. Rannan toisella puolella on Venäjän Kaliningrad ja Puola on järven eteläpäässä. Hyvä vaihtoehto matkalla Baltian kautta etelään, yö 16 euroa ja toinen yö 10 euroa. Pitäisi mennä vikkelästi Puolan itälaitaa etelään, tietääkö kukaan mukavaa camping-aluetta jossain puolivälissä maata?

HÄMÄLÄINEN MARKKU 2.7.2016 12:41

Löytyikö se tuolta? http://tinyurl.com/Baltian-caravanalueita

Tuolla on Puolan alueita http://tinyurl.com/Puolan-caravanalueita

Itse on oltu sillä suunnalla vain Warkassa http://kemping-nad-pilica.pl/about-us/

Se oli ihan OK alue, tankkasin jopa vettä seinästä, eikä tullut vatsaonhelmia

REINI SEPPO 3.7.2016 20:09

Kyllä löytyy ! Se on juuri kolmen valtakunnan rajalla!

INKEROINEN JARKKO 5.7.2016 10:33

Itämerenkiertäjät Helsingistä kiittävät aloittajaa vinkistä! Viktorija on tosiaan yleisilmeeltään yksi siisteimmistä alueista joita olemme Baltiassa nähneet. Tänään paikalla lisäksemme edelleen saksalaispariskunta vaunulla ja pieni perhe samasta maasta asuntoautolla. Hinta meille (auto+vaunu+2 aikuista) oli 20€, ja ensi yö puoleen hintaan. Sitä ennen suunnataan pelkällä veturilla päiväretkelle Kaunasiin. Huomenna sitten Puolaan ja taas kohti Itämeren rantaa.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.