1.7.2016 19:35
2.7.2016 12:41
3.7.2016 20:09
5.7.2016 10:33
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Ollaan nyt etelä-Liettuassa matkalla edemmäs etelään. Löysin Baltian camping-kartasta meille uuden alueen Camping Viktorija. Alue on Marijampolesta länteen noin 40 km ihan siedettävää tietä. Täällä on tosi hieno alue, eikä nyt kuin yksi saksalainen pariskunta. Ravintolasta saimme 20 eurolla kaksi porsaaleikettä sienikastikkeella ja salaatilla plus 4 kpl isoja ja tosi hyviä oluita. Järvenranta on 10 m päässä, vesi kirkasta ja mukava uida. Rannan toisella puolella on Venäjän Kaliningrad ja Puola on järven eteläpäässä. Hyvä vaihtoehto matkalla Baltian kautta etelään, yö 16 euroa ja toinen yö 10 euroa. Pitäisi mennä vikkelästi Puolan itälaitaa etelään, tietääkö kukaan mukavaa camping-aluetta jossain puolivälissä maata?
Löytyikö se tuolta? http://tinyurl.com/Baltian-caravanalueita
Tuolla on Puolan alueita http://tinyurl.com/Puolan-caravanalueita
Itse on oltu sillä suunnalla vain Warkassa http://kemping-nad-pilica.pl/about-us/
Se oli ihan OK alue, tankkasin jopa vettä seinästä, eikä tullut vatsaonhelmia
Kyllä löytyy ! Se on juuri kolmen valtakunnan rajalla!
Itämerenkiertäjät Helsingistä kiittävät aloittajaa vinkistä! Viktorija on tosiaan yleisilmeeltään yksi siisteimmistä alueista joita olemme Baltiassa nähneet. Tänään paikalla lisäksemme edelleen saksalaispariskunta vaunulla ja pieni perhe samasta maasta asuntoautolla. Hinta meille (auto+vaunu+2 aikuista) oli 20€, ja ensi yö puoleen hintaan. Sitä ennen suunnataan pelkällä veturilla päiväretkelle Kaunasiin. Huomenna sitten Puolaan ja taas kohti Itämeren rantaa.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.