12.6.2016 20:44
13.6.2016 17:45
13.6.2016 19:21
13.6.2016 19:55
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
siirrän tämän keskustelun tänne oikeammalle sitelle. Eipä tunnu homma hankkia bom brikke niin helpolla kuin caravanlehdessä esitettiin. Kohtapuolen rajan ylityksen jälkeen ekaksi statoilin huoltikselle kyselemään tuota brikkeä. Vähän alussa huuli pyöreenä kertoivat ettei heillä myydä. Ehkä essolla? Seuraava sadankilometrin päästä essolta sama kysely. Eka jannu kauppasi ei oota ja toinen toisti saman ja kertoi, että vain netistä sen voi tilata. No se on meillä jo myöhästä, kun tuli lomasuunnitelmiin muutos ja äkkilähtö Norjaan. Kun sitten kyselin noista KR byroista, kertoi sitten että juu kr merkityiltä asemilta kannattas kysellä jospa sieltä apua. Seuraava olis sitten lähempänä Osloa oleva esso. Jäi homma huomiseen. Saapas nähdä miten sitten käy. Homma muistuttaa kovasti kokemaamme vastaavaa portugalin juttua joskus 2010.
Käyttäjän lisäys viestiin 13.6.2016 klo 08:09:58 auto yli 3.5 t
Käyttäjän lisäys viestiin 13.6.2016 klo 17:40:33 Joopa joo. Kolmelta huoltikselta kyselyt ja ei ooota.Kuulemma asia pitäisi hoitaa netissä. Rajalta tullista voisi ehkä tagin saada eikä noita kr asemia ole liiemmin osunut reitille. Antaa mennä tullit raskaamman mukaan mitä kohdille osuu. Ei tuo konkurssiin vie..Maksetaan laskut kun jaksetaan. Ei tuo lehden ohje näytä ihan paikkaansa pitävän liittoon tiedoksi
arvatkaa missä? ei pitäisi olla vaikea
Vikersund vai Lillehammar?
Aika lähellä. Oikea vastukseen vinkki alamaen valkoinen lappu jossa lajista ennätystietoa.
Käyttäjän lisäys viestiin 13.6.2016 klo 20:34:24 Ander Fannemel kyykistyi siinä kohdassa.
Käyttäjän lisäys viestiin 14.6.2016 klo 09:22:10 Vikersundin mäki on kyseessä ja p-alueella kirkkomaan vieressä pirun hyvä puskaparkki.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.