PYYKKÖNEN ANTERO
9.6.2016 20:36
Puolan ylittäminen on melko työläs homma.
http://hapinmatkat.blogspot.com/2016/06/086-puola-on-suuri-maa.html
AP
HELLSTEN KARI
9.6.2016 23:44
Kivaa tarinaa. Jatka ihmeessä. Ainakin minä tykkään lukea.
PYYKKÖNEN ANTERO
9.6.2016 23:51
Kiitos Kari!
Jos jollakin on hyviä suosituksia Itävaltaan Wienin alapuolelle, ennen Sloveniaa, olisin niistä kiinnostunut ja kiitollinen. Siis lähinnä leirintäalueista.Ennätän lukea ne vielä perjantaiaamuna, sen jälkeen menee hukkaan.
AP
YLINIEMI SEPPO
10.6.2016 07:15
Anterolta mukavia matkatarinoita,eikun lisää vaan.
WILEN AILA
10.6.2016 17:00
Mielenkiintoista lukea blogiasi, kun itse olemme lähdössä juhannuksen jälkeen Kroatiaan. Jatka ihmeessä, oikein täällä odotellaan seuraavaa juttuasi!