6.6.2016 09:29
6.6.2016 10:20
8.6.2016 13:49
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Missä kunnossa mahtavat pohjoispuolan tiet olla? Tarkoitus on ajaa Saksasta, Swinoujscie, rajakaupungista tietä 3 (E65) ja 6 (E28) Gdanskiin. Sieltä tietä 7 (E77) Olsztynin kautta Augustowaniin, josta Liettuan kautta kotiin. Takoitus lähteä Itämeren kierrokselle ensiviikolla. Tarvitseeko näillä Puolan teillä alle 3500 kg matkailuautolle ostaa viabox automaattista tiemaksulaitetta tai miten muuten maksetaan tiemaksut, jos tarvitsee. Ja ovatko nämä edellä mainitut tieosuudet joltain osin maksullisia.
Świnoujścien ja Gdanskin väliä en ole ajanut mutta sen loppupään useampaankin kertaan. Tie on erittäin mutkainen ja hidas mutta jos asfaltti on kunnossa ei mitään sen kummempaa.
Alle 3500 kg:n autolla maksut maksetaan manuaalisesti henkilölle maksupisteissä, eikä maksa liikoja.
Kuvia Świnoujściesta https://picasaweb.google.com/113500476871095750357/Swinoujscie
Sopotista https://picasaweb.google.com/113500476871095750357/SopotPuola
Mikolajkista https://picasaweb.google.com/113500476871095750357/MikolajkiPuola
Druskininkaista https://picasaweb.google.com/113500476871095750357/DruskininkaiLiettua
Pari leiripaikkaa https://picasaweb.google.com/113500476871095750357/KamppariSuwalkinEtelapuolella ja https://picasaweb.google.com/113500476871095750357/WigryPuola
@timppa
Käyttäjän lisäys viestiin 6.6.2016 klo 10:21:48 Vanhoja kuvia, mutta jotain käsitystä niistäkin vielä saa.
Kiitos Timolle tiedoista
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.