Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Pohjois Puolan tiesto

SIPOLA PENTTI 6.6.2016 09:29

Missä kunnossa mahtavat pohjoispuolan tiet olla? Tarkoitus on ajaa Saksasta, Swinoujscie, rajakaupungista tietä 3 (E65) ja 6 (E28) Gdanskiin. Sieltä tietä 7 (E77) Olsztynin kautta Augustowaniin, josta Liettuan kautta kotiin. Takoitus lähteä Itämeren kierrokselle ensiviikolla. Tarvitseeko näillä Puolan teillä alle 3500 kg matkailuautolle ostaa viabox automaattista tiemaksulaitetta tai miten muuten maksetaan tiemaksut, jos tarvitsee. Ja ovatko nämä edellä mainitut tieosuudet joltain osin maksullisia.

HAAPANEN TIMO 6.6.2016 10:20

Świnoujścien ja Gdanskin väliä en ole ajanut mutta sen loppupään useampaankin kertaan. Tie on erittäin mutkainen ja hidas mutta jos asfaltti on kunnossa ei mitään sen kummempaa.

Alle 3500 kg:n autolla maksut maksetaan manuaalisesti henkilölle maksupisteissä, eikä maksa liikoja.

Kuvia Świnoujściesta https://picasaweb.google.com/113500476871095750357/Swinoujscie

Sopotista https://picasaweb.google.com/113500476871095750357/SopotPuola

Mikolajkista https://picasaweb.google.com/113500476871095750357/MikolajkiPuola

Druskininkaista https://picasaweb.google.com/113500476871095750357/DruskininkaiLiettua

Pari leiripaikkaa https://picasaweb.google.com/113500476871095750357/KamppariSuwalkinEtelapuolella ja https://picasaweb.google.com/113500476871095750357/WigryPuola

@timppa

Käyttäjän lisäys viestiin 6.6.2016 klo 10:21:48 Vanhoja kuvia, mutta jotain käsitystä niistäkin vielä saa.

SIPOLA PENTTI 8.6.2016 13:49

Kiitos Timolle tiedoista

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.