Kiitos Raimolle kuvakertomuksesta!
Tuosta teidän ekasta Viron yöpaikasta tuli mieleeni, että voisin laittaa tänne kaksi itse vuoden sisällä löytämäämme helppoa ja rauhallista yöpaikkaa joko illalla Tallinasta lähdettyä tai Tallinnaan aamuksi menijöille.
Pohjoisempi noista, Ääsmäe-Kernu on sivutien varrella oleva kiva uimalampi ja jälkimmäinen nähtävyys itsessään, Varbolan muinaisen linnavuoren p-paikka.
Varbolan piste menee nyt linnavuoren juurelle, mutta max.100m päässä siitä kääntyy metsään vasemmalla tie, minkä päässä nuotio-ja telttailupaikkoja, ja ainakin keväisen tutkimuksen perusteella arvelen sieltä löytyvän myös asuntoautolla paikan. Tuossa linnavuoren tyvessä mahtuu pysäköimään vaunullakin.
Ovat siis vartioimattomia ja maksuttomia paikkoja, puuceet kummassakin.
t.Kaarina
https://www.google.fi/maps/dir/Tallinna+sadama+d-Term.,+Tallinna,+Tallinna+linn,+Viro/59.1876876,24.4806318/Varbola+linnamäe+tammed,+Märjamaa,+Viro/@59.2726571,24.5399217,10z/data=!4m15!4m14!1m5!1m1!1s0x4692935d4e1f19db:0x22f8caeeae44cfe7!2m2!1d24.7669181!2d59.4433411!1m0!1m5!1m1!1s0x4692cb0830e448d7:0xbc0e1932dea7dd8!2m2!1d24.5092487!2d59.040743!3e0