4.5.2016 17:48
4.5.2016 19:47
4.5.2016 20:32
4.5.2016 20:53
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Eikö oo enää Rutulähtöjä ????
Ei pä oo rutulähtöjä ainakaan mun tietojen mukaan., joku korjaa tai katso rutusakki nettisivuilta, joten Kakeriveliino, maksa pois vaan. Tuo on tähän vuodenaikaan ihan ok hinta. Halvinta vuosiin.
Tosin väli Frankfurt an der Oder - Tallinna tai Hanko, oli viime syksynä jo aika hyvässä kunnossa. Kyllä sitä ajaa töröttelee Euroopan parasta baanaa 5-600 km ja sitten juuri kunnostettua loput.
Rapiat 250 euroa vielä säästät, ja kessut ostat Liettuasta 25 - 30 euroa gardongi
Frankfurt an Oderista Varsovan ohi on hyvää moottoritietä. Jos jatkaa Bialystokiin, on Varsovan jälkeen ensin noin 60 km moottoriliikennetietä, sitten 40-60 km tietyötä, sitten taas loppu 60 km hyvää uutta tietä. Bialystolista Augustoviin, Suwalkiin ja edelleen Kaunasiin, Riikaan ja Tallinnaan oikein hyvää baanaa ilman tietöitä.Viime viikonloppuna testattua. Puolassa diesel alle 90 senttiä/l, Liettuassa ja Latviassa noin 90 senttiä ja Virossa karvaa vaille euro.
Riippuu pikkuisen mihin on menossa mutta jos etelän suuntaan niin Wroclawin kautta johtaa upouusi maksuton motari.
Kartassa reitit https://goo.gl/maps/BaeQwbhmuPC2
@timppa
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.