HAMMAR SUSANNA
4.5.2016 10:45
Tervehdys kaikki arvoisat kanssareissaajat!
Suunittelimme pitkään matkakertomuksien laittamista nettiin ja nyt olemme vihdoin avanneet matkapäiväkirjan ja nettisivut.
Automatkailua Euroopassa nuoren pariskunnan kyydissä: www.blog.matkapatonki.fi
Juttutoiveita, kommentteja ja mielipiteitä saa esittää! :)
HAMMAR SUSANNA
7.6.2016 13:50
Matkapatonki ollut jo tovin tien päällä ja blogia päivitetty sen minkä keretty. Juttutoiveita otetaan edelleen vastaan. :)
HELLSTEN KARI
7.6.2016 20:41
Kiitos reissublogista! Mielenkiintoisia kohteita, hyviä kuvia ja mukavasti luettavaa tekstiä. Enpä osaa muuta kuin kiittää!
HAMMAR SUSANNA
10.8.2016 00:06
Matkapatonki on kotiutunut reissusta, blogi päivittyy vielä muutaman jutun verran. Käykäähän lukemassa. Palautetta ja kehitysideoita saa myös edelleen antaa. :)
ADLER KARI
10.8.2016 08:56
Hieno blogi ja kuvat, mutta mistään ei selvinnyt miten pitkä oli viimeinen matkanne.