Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Arjeblogissa kevät parhaimmillaan

POKKINEN TAPANI 2.5.2016 14:52

Kotiin juuri palattu. " Elämä on ihmisen parasta aikaa ", näin erästä suurta ajatteliaa lainaten.

Pari kunnon lumimyräkkää oli viime viikolla, mutta täksi viikoksi luvataan pelkkää aurinkoa. Ei muuta kuin pilkkivehkeet autoon, voita, sipulia ja tietty puikulaperunaa kaappiin, tietty nuotiomakkara kannattaa kahvin ohella ostaa suomesta, mutta pal muuta ei sitten tarvitse. Kyllä luonto omistaan huolen pitää.

Ei vaan kyllä aurinkorasvaa on hyvä olla matkassa.

-tapani-

KNUUTILA ARI 3.5.2016 17:43
Moi Pokkiset Osaa se olla nätin näkösii nuo pannukarkeet ,rouvan hyppysissä ja olihan punastakin joukkoon narutettu. Kilpparille seuraavaksi??????Ter.Ari
POKKINEN TAPANI 4.5.2016 11:46

Terve Ari,

taitaa seuraavaksi olla tuo kotijoen korkkaus, Äitienpäivän seutuun olemme usein melomassa, mutta kyllähän Ailakalla olisi kiva käväistä, edellisestä Ailakan pilkkireissusta visiin 6-7 vuotta. Ailakkajärvi on parhaimmillaan vasta kuun lopulla tai kesäkuun alussa.

punasta oli leivällä, herneenversojen kerä, punalihasta riitti koko reissun.

toki graavi-Harri jaloin leivälle

-tapani-

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.