1.5.2016 22:24
2.5.2016 08:32
2.5.2016 10:31
2.5.2016 11:12
2.5.2016 11:25
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Vihdoinkin on päästy Romaniaan asti.
http://hapinmatkat.blogspot.ro/2016/05/075-ja-tuli-kolmas-paiva.html
AP
Mukava lukea matkakuvaustasi. Vaikka itse en juurikaan perusta uskonnollisista asioista on tapasi kertoa niistä mielenkiintoista.
Qjis, pistä sinäkin vähän tunnelmiasi reissusta, tiedän, että sulla on sana hallussasi ja olethan ymmärtääkseni reissun päällä parhaillaan. Joko Prahassa alkaa kelit parantua ja näyttää kesäiseltä? Mites iltariennot? Kuinka etelään aiotte jatkaa?
Oikeastaan olen ajanut tänne melko suoraan ja sitte vetelehtinyt täällä samassa paikassa lähiympäristöön tutustuen ja 'akkuja' ladaten viisi päivää. On muuten tosi kiva, siisti ja rauhallinen paikka tämä Autocamp Trojska. 50°7'1.75 14°25'39.99. Jouduin 'rakastumaan' Jolanaan, paikan emäntään.
Varsinainen turnee alkaa vasta vasta huomenna kun armastukseni tulee mukaan. Niin no, olisihan se tällä välin ollut rienaavaa tutustua Prahan viihde-elämään. Iltasella pidetään miitinki, minne päin lähdetään.
Siellä on respan vierellä pylväässä merkki mihin asti vesi nousi silloin kovien tulvien aikaan oliko se 2013 vai milloin. Hirveä sotku siitä tuli.
@timppa
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.