25.4.2016 16:49
25.4.2016 18:34
25.4.2016 18:48
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Laivalla Viroon ja siitä Via Balticaa Puolan, Slovakian, Unkarin kautta Romaniaan. Seuraa, jos kiinnostaa, muussa tapauksessa voit jättää väliin . http://hapinmatkat.blogspot.fi/2016/04/073-seikkailu-alkakoon.html
AP
Selkeälukuinen, hyvin jäsennelty blogi, jotain tällaista olen aina toivonut, kun ihmisellä on oikeasti tarve sanoa jotakin laveammin. Keskusteluhan on aivan eri juttu, vuorovaikutteista mielipiteiden vaihtoa.
Aihepiirikin on tavallisuudesta poikkeava ja kiintoisa, älä kuitenkaan unohda välillä kirjoittaa myös leirintämatkailun ihmeellisestä maailmasta, opiksi ja ojennukseksi meille muille.
Erityisesti oivalluksesi siirtyä nettielämästä oikeaan, reaalielämään lämmitti mieltäni. Harva meistä osaa elää tässä ja nyt, enemmän ollaan sitku- ja mutkutyylisiä. Elämä on kuitenkin rajallinen, uskomatonta, mutta totta, ja ne päivät, jolloin vielä reissuun pystymme lähtemään terveinä ja reippaina, ovat myös rajalliset.
Henkilökohtaisia tietoja olisin kaivannut hieman laveammin. Mielenkiinnolla seuraan blogiasi jatkossa, varsinkin Romania on edelleen meille tuikituntematon.
Hyvää matkaa ja terveisiä täältä Hollannin juustokaupungista, hivenen kuivakkaa on heikäläinen edam.
Hurjilta tuntuivat teidän muutaman päivän ajomatkat (700-800km), ei siinä paljon sivuille vilkuilla.
Jaaha, V-P oli nurkilla, me lähdimme eilen aamulla Nordviikistä kotia kohti. Väittivät miljoonan ihmisen olleen kukkaparaatin reitillä, tungosta kyllä olikin.
@timppa
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.