Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
MERILÄINEN TOMMI 20.4.2016 22:55

Näin Norjassa. Vessa puhtaaksi levähdyspaikalla eikä maksa mitään. Onko tullut muualla vastaan?

SOININEN OLLI 22.4.2016 22:29

Saksassa - tietysti - törmäsin eräällä leirintäalueella vastaavaan. Tietty piti kokeilla kun muutama irrallinen euro pyöri taskunpohjalla. Hyöty +-0, ehkä johonkin tönkköpaskottuun säiliöön sillä voi olla positiivista vaikutusta. Pesee siis tyhjän kemssasäiliön sisältä, desinfioi ja hajustaa sen ( laittaa uudet nesteet pohjalle).

Jotenkin vaikutti laitteelta joka on suunnattu varakkaimmille kausipaikkakuntalaisille tms.jotka kokevat pöntön käsittelyn epämieluisaksi.

MERILÄINEN TOMMI 23.4.2016 21:50

Tohon vehkeeseen minä kyllä laitoin ihan täyden kasetin ja johonkin ne tavarat sieltä sisältä katosi :)

SOININEN OLLI 25.4.2016 07:59

Totta Mooses, kun tarkemmin katsoo kuvaa niin kyllähän laitteen kyljessä käsketään laittamaan säiliö panostettuna sisään. Siinä saksalaisessa varoitettiin nimenomaan ettei niin saa tehdä. Siis uusi laite minulle.

Mutta kymmenen pisteen kysymys: Kuinka kauan kuvassa oleva laite säilyy ehjänä Suomessa levähdyspaikan reunassa tai edes esim. ABC - huoltamon pihassa?

MERILÄINEN TOMMI 25.4.2016 21:25

Tuo ovi ja vieressä oleva vessan ovi aukaistiin luottokortin magneettijuovalla, joka toivottavasti vähentää ilkivaltaa.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.