SILMUNEN HANNU
7.4.2016 16:42
Ennen kuin kerron minne mielestäni kannattaa matkustaa sesongin ulkopuolella, arvuutellaan tunteeko joku paikan. Kerron sitten lisää kokemuksia ja laitan muutamamia kuvia.
t.Kaarina
VAINIO JUHA
7.4.2016 17:31
Olisiko Kuurin kynnäs tai Dune bu pilat
T. Juha V
KNAAPI JUHA
7.4.2016 20:31
AHONEN KAI
8.4.2016 02:57
Miksi tuonne, kun se ei muitakaan kiinnosta?
POKKINEN TAPANI
8.4.2016 10:49
Miksi tuonne, kun se ei muitakaan kiinnosta?
Itsellä tuo pointti on monasti se syy miksi juuri kyseiseen paikkaan mennään.
-tapani-
HÄMÄLÄINEN MARKKU
8.4.2016 13:09
Kai, kyllä tuolla Curonian Spitillä on kesäaikaan tungosta
Käyttäjän lisäys viestiin 8.4.2016 klo 13:10:00
Kaarina, osuiko?
ADLER KARI
8.4.2016 16:56
Kuurin kynnäs, taustalla näkyy Nidan kaupunki
SILMUNEN HANNU
8.4.2016 17:17
Jeps, Kuurin Kynnäkseltähän tuo, tämän viikon maanantailta! Ja juurikin Nidan kylä taustalla, itse ollaan sen tunnetun Parnidis-dyynin päällä.
Kuvista ja jutuista päätellen seutu on kesällä omaan makuuni aivan liian suosittu, mutta nyt siellä oli todella mahtavaa. Jos tykkää luonnosta, linnuista tai pienistä kalastajakylistä, pitkistä autioista hiekkarannoista yms niin avot!
Taidan laittaa omalla otsakkeellaan auleesta hiukan lisää muutaman kuvan kera, mutta jää myöhäiseen iltaan tai huomiseen.
Tässä kuvassa maisema dyyniltä etelään, taustan dyynit ovat Venäjää, ja ihan rajavyöhykkeelle asti voi kävellä.
t.Kaarina