Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Tänne kannattaa matkustaa sesongin ulkopuolella!

SILMUNEN HANNU 7.4.2016 16:42

Ennen kuin kerron minne mielestäni kannattaa matkustaa sesongin ulkopuolella, arvuutellaan tunteeko joku paikan. Kerron sitten lisää kokemuksia ja laitan muutamamia kuvia.

t.Kaarina

VAINIO JUHA 7.4.2016 17:31

Olisiko Kuurin kynnäs tai Dune bu pilat T. Juha V

KNAAPI JUHA 7.4.2016 20:31

Kärdla ? ? ?

AHONEN KAI 8.4.2016 02:57

Miksi tuonne, kun se ei muitakaan kiinnosta?

POKKINEN TAPANI 8.4.2016 10:49

Miksi tuonne, kun se ei muitakaan kiinnosta?

Itsellä tuo pointti on monasti se syy miksi juuri kyseiseen paikkaan mennään.

-tapani-

HÄMÄLÄINEN MARKKU 8.4.2016 13:09

Kai, kyllä tuolla Curonian Spitillä on kesäaikaan tungosta

Käyttäjän lisäys viestiin 8.4.2016 klo 13:10:00 Kaarina, osuiko?

ADLER KARI 8.4.2016 16:56

Kuurin kynnäs, taustalla näkyy Nidan kaupunki

SILMUNEN HANNU 8.4.2016 17:17

Jeps, Kuurin Kynnäkseltähän tuo, tämän viikon maanantailta! Ja juurikin Nidan kylä taustalla, itse ollaan sen tunnetun Parnidis-dyynin päällä.

Kuvista ja jutuista päätellen seutu on kesällä omaan makuuni aivan liian suosittu, mutta nyt siellä oli todella mahtavaa. Jos tykkää luonnosta, linnuista tai pienistä kalastajakylistä, pitkistä autioista hiekkarannoista yms niin avot!

Taidan laittaa omalla otsakkeellaan auleesta hiukan lisää muutaman kuvan kera, mutta jää myöhäiseen iltaan tai huomiseen.

Tässä kuvassa maisema dyyniltä etelään, taustan dyynit ovat Venäjää, ja ihan rajavyöhykkeelle asti voi kävellä.

t.Kaarina

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.